۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
کد مطلب : ۵۲۶۹۱
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال وبختیاری:

نقش رسانه در برنامه های دهه فجر کلیدی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال وبختیاری گفت: رسانه‌ها در برنامه‌های دهه فجر امسال نقش بسیار مهم و کلیدی دارند.
نقش رسانه در برنامه های دهه فجر کلیدی است
به گزارش جهانبین نیوز؛ موسی انصاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی چهارمحال و بختیاری صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران در خصوص ویژه برنامه‌های دهه فجر 1401 اظهار کرد: به نقل از امام علی (ع) دنیا بر دوش تبلیغات است و نهاد و دستگاهی موفق است که بتواند از رسانه‌ها بهترین بهره را ببرد.
 
وی افزود: همه نهادها و دستگاه‌های مربوط در استان باید زبان رسانه را پل ارتباطی خود قرار دهند و داشته‌ها و دستاورد‌های نظام را به نوعی هنرمندانه تبیین کنند.
 
انصاری بیان کرد: بزرگترین نقش در جهاد تبیین که این روزها زیاد می‎‌شنویم را رسانه‌ها می‌توانند انجام دهند، در واقع رسانه‌ها با ارسال گزارش‌ها، مصاحبه‌ها، تولیدات و تبیین‌ها بزرگترین جهاد را ارائه می‌کنند.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: اگر رسانه‌ها مقترضانه و بدعمل کنند، می‌توانند با ظرفیت فضای مجازی و فضای خبری و رسانه ای که در اختیار دارند کشور را دچار چالش بزرگی کنند.
 
وی ادامه داد: همانگونه که در چند ماه اخیر دیدیم رسانه‌های معاند با اخبار جعلی و دروغ کشور را در چندین مرحله مورد حجمه‌های سنگین قرار دادند.
 
انصاری ضمن بیان اینکه رسانه‌ها نقش کلیدی دارند عنوان کرد:  فرقی نمی‌کند رسانه از چه گروه و حزبی باشد، چه رسانه‌های انقلابی و چه رسانه‌های معاند نقش کلیدی را ایفا می‌کنند.
 
وی گفت: ایام دهه فجر هرساله یک نقطه قوت و اتمام حجتی با بیگانگان است، یک تجدید میثاق با نظام جمهوری اسلامی که بسیار مورد اهمیت بالایی است، امسال نیز بدلیل حجمه‌های سنگین رسانه‌های معاند و دشمنان بر علیه انقلاب اسلامی که با بالاترین جسارت‌ها حتی به قرآن و روحانیت همراه بود و ریشه اعتقادات مردم را هدف گرفته بودند، دهه فجر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
 
انصاری بیان کرد: معرفی خدمات ارزشمند 44 ساله گذشته نظام جمهوری اسلامی، جایگاه نظام، دستاورد‌ها و خدمات بالقوه انقلاب و جهاد تبیین از جمله اقدامات ارزشمند دهه فجر امسال است که باید بخوبی رسانه ای شود.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: جمهوری اسلامی امروزه به عنوان یک قدرت در منطقه حرفی برای گفتن دارد، خیلی از پیشرفت‌های علمی و منطقه ای امروز ما دستاورد نظام و انقلاب اسلامی است.
 
موسی انصاری با بیان اینکه شعار محوری دهه فجر امسال (ایران استوار 44 سال افتخار ) است خاطر نشان کرد: 25 کمیته تخصصی برنامه‌های دهه فجر تشکیل و برنامه‌های لازم برای برگزاری هرچه با شکوه تر مراسمات دهه فجر انجام شده است.
 
وی ادامه داد: کمیته‌های فضای مجازی، مطبوعات و خبرگزاری‌ها ، رسانه ملی، فرهنگی و ... از جمله کمیته‌های کاربردی اطلاع رسانی در طول دهه فجر می‌باشد.
 
انصاری از برگزاری مراسمات محله محور و مسجد محور و مردم محور در طول دهه فجر خبر داد و افزود: امسال در برگزاری مردمی دهه فجر تاکید بیشتری شده است بطوریکه کمیته‌های اصناف و بازاریان، هیات‌های مذهبی، ایثارگران، بسیجیان، بسیج روستایی و عشایر، مدارس و دانش آموزان، صنعت و معدن و... همگی برای برگزاری یک دهه فجر مردمی و مردم محور تشکیل شده اند.
 
انصاری در پایان افزود: رویکرد همه برنامه‌های این دهه نشاط‌آفرین،امید‌‌آفرین و همبستگی بیشتر است، در 22 بهمن همه با همت و عظم راسخ به صحنه می‌آییم و مشت محکمی را بر دهان دشمنان این نظام و انقلاب خواهیم زد.
 
انتهای پیام/1030ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۱۴:۴۰:۴۰

30 Jan 2023