۰
plusresetminus
روز دوم مرحله نهایی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتالی در حال برگزاری است و تیم های تخصصی در حال تولید محتوای دیجیتال در سه محور بازی سازی، انیمیشن و نرم افزار کاربردی هستند.
تیم های تخصصی در حال تولید محتوای دیجیتال در سه محور هستند/ سردار سلامی: رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استعدادهای جوانان کشور را همسو کرد

به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سازمان فضای مجازی بسیج همانند ادوار گذشته؛ امسال نیز در راستای ایجاد نهضت تولید محتوای دیجیتال ؛ شناسایی استعداد‌های و ظرفیت های مردمی تولید محتوا؛ حمایت از محصولات تخصصی دیجیتال و ارزیابی توان رزم تیم های تولید محتوا مردم پایه اقدام به برنامه ریزی و برگزاری چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج کرده است.

روز گذشته یکشنبه ۹ بهمن ماه ۱۴۰۱ افتتاحیه مرحله نهایی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد. 

این رویداد در سالن تخصصی تولید محتوای بسیج در لانه جاسوسی سابق با حضور ۱۱۸ تیم و ۶۰۰ شرکت‌کننده برگزار شد که هرکدام از استعداد‌های درخشان کشور هستند.

گروه‌های حاضر در رویداد تولید محتوای بسیج را از متخصصین پویانمایی کشور هستند ۴۱ تیم در حوزه پویانمایی، ۳۷ تیم در حوزه نرم‌افزار تلفن همراه و ۲۸ تیم تولیدکننده بازی‌های تلفن همراه در این رویداد به رقابت خواهند پرداخت. 

به گزارش دانا در دومین روز رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج تیم های تخصصی در حال تولید محتوای دیجیتال در سه محور بازی سازی، انیمیشن و نرم افزار کاربردی هستند.


 
سردار سلامی فرمانده کل سپاه و سردارمحمد رضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز از مرحله نهایی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج بازدید کرد.



رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استعدادهای جوانان کل کشور را همسو کرد

سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران  در حاشیه این بازدید اظهار کرد: همه می‌دانیم که امروز فضای مجازی یکی از مهم‌ترین عرصه‌هایی است که از طریق آن ذهن و فکر و باور جوانان تحت‌تأثیر قرار می‌گیرد و رویدادی که این روزها توسط جوانان فضای مجازی بسیج رقم خورده قدم خوبی برای اعتلای این عرصه در کشور است.

وی افزود: این رویداد توانسته توان موجود در جوانان کشور را چه در پهنه استانی و چه در سطح کلان کشوری همسو کند تا این استعدادها به حرکت در آیند تا قدمی در راستای حفظ ارزش‌های اسلامی و ایرانی برداشته شود که این به‌نوعی خود جهت‌دهی مناسبی به این توان بالقوه و قدمی حساب شده در راستای بالفعل کردن این توان بشمار می‌آید.

سردار سلامی ادامه داد: در کشور ما استعدادهای خلاق بسیاری وجود دارد که جهت دهی و حمایت از این استعدادها باعث می شود جوانان در فضای رقابت جهانی کشور را در موقعیت خوبی قرار دهند که بسیار ارزشمندی خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری چهارمین دوره رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج اظهار کرد: امید داریم هر سال شاهد رشد کمی و کیفی اینگونه رویدادها و شکوفایی کشور در حوزه فضای مجازی باشیم تا به یک استقلال پایدار در فضای مجازی دست یابیم همچنین باید برنامه هایی را ادامه دهیم که به تولید کننده محتوا در فضای جهانی تبدیل کند تا صرفا مصرف کننده تولیدات سایر کشورها در این حوزه نباشیم.


به‌واسطه محتوای دیجیتال جوانان را با مکتب واقعی اسلامی و انقلابی مأنوس کنید

سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران نیز در دومین روز از رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور در سالن شهید فخری‌زاده از این رویداد سراسری بازدید کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار دانا در خصوص رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج اظهار کرد: رویدادی که امروز شکل‌گرفته توانسته استعدادهای استان‌های مختلف کشور را تجمیع کند تا در یک همایش ملی این استعدادها در کنار هم قرار بگیرند و در جهت حفظ ارزش‌های اسلامی به‌کارگیری شوند.

وی ادامه داد: جهت‌دهی به ذهن و دل جوانان باارزشی است چرا که آنها می‌توانند حرف‌های و ناگفته‌های را به دنیا داشته باشند و جایگاه کشور ما را در این حوزه ارتقا دهند.

سردار نقدی در ادامه افزود: شاهد رشد کمی و کیفی این رقابت‌ها هستیم و امیدواریم این شکوفایی به شکلی ثمر دهد که ما بتوانیم به استقلال در این فضا دست پیدا کنیم و به‌واسطه محتوای دیجیتال جوانانمان را با مکتب واقعی اسلامی و انقلابی مأنوس کند که امروز بسیج پرچمدار این حرکت شده است.
 

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۵۷:۴۴

30 Jan 2023