۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
کد مطلب : ۵۲۶۷۲
هم زمان با دهه فجر؛

اورژانس جاده ای در بخش شیدا افتتاح می‌شود

فرماندار شهرستان بن گفت: با توجه به قرار گرفتن سد زاينده رود در بخش شيدا و تفرجگاه ساحلي اين سد، اورژانس جاده اي در دهه فجر سال جاری در اين بخش افتتاح می شود.
اورژانس جاده ای در بخش شیدا افتتاح می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛  رضا علي بيگي فرماندار شهرستان بن در نشست با رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اظهار کرد:  اجراي طرح عدالت و تعالي نظام سلامت از برنامه ها و رويکردهاي مطلوب و محروميت زدايي دولت سيزدهم و دانشگاه علوم پزشکي استان است.

علي بيگي با اشاره به تردد زياد گردشگران و ورزشکاران در جاده پيست روستاي بارده افزود: اخذ کد فعاليت اورژانس جاده اي اين روستا در حال پیگیری بوده و پس از صدور مجوز آغاز به کار مي کند.

وی مطرح کرد: مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به حوزه بهداشت و درمان شهرستان تخصیص داده شده است. فرماندار بن اعلام کرد: با توجه به قرار گرفتن سد زاينده رود در بخش شيدا و تفرجگاه ساحلي اين سد، اورژانس جاده اي در دهه مبارک فجر سال جاری در اين بخش افتتاح می شود.

علی بیگی با يادآوري برنامه توسعه جواني جمعيت بيان کرد: مرکز مشاوره و بخش تخصصي زنان و زايمان در مرکز شهرستان راه‌اندازي مي شود.

وي خاطرنشان کرد: راه اندازي بخش دياليز و کلينيک تخصصي يکي ديگر از مباحث و مصوبات اين نشست بود که احداث آن با همت مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان و شهرستان در دهه مبارک فجر کلنگ زنی خواهد شد.

علی بیگی در پایان بيان داشت: راه‌اندازي بيمارستان محلي يکي از مطالبات مردم شهرستان است که رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مساعدت و همکاری درخصوص پیگیری جهت اخذ مجوزات لازم از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را اعلام کرد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۱۱:۳۲:۵۱

29 Jan 2023