۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۶
کد مطلب : ۵۲۶۶۷
استاندار چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

افتتاح نزديک به ۵۰۰ پروژه در دهه فجر در چهارمحال و بختياری

استاندار چهارمحال و بختياری با بيان اينکه نزديک به ۵۰۰ پروژه برای افتتاح و برنامه‌ريزی در دهه فجر انقلاب اسلامی در این استان آماده شده است، گفت: پروژه‌های در نظر گرفته شده برای افتتاح و بهره‌برداری در دهه فجر يک هديه به مردم استان است.
افتتاح نزديک به ۵۰۰ پروژه در دهه فجر در چهارمحال و بختياری
به گزارش جهانبین نیوز; غلامعلی حيدری در ستاد هماهنگی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختياری با اشاره به پروژه‌های در نظر گرفته شده برای افتتاح و بهره‌برداری در دهه‌فجر يک هديه به مردم استان است، اظهار کرد: در ايام کرونا فرصت برای برگزاری برنامه‌های بزرگ در دهه‌فجر نبود، بنابراين امسال فرصت مغتنمی است تا دوستداران انقلاب اسلامی بتوانند جشن پيروزی انقلاب را باشکوه برگزار کنند.

استاندار چهارمحال و بختياری افزود: انقلاب اسلامی به فرموده مقام معظم رهبری به يک درخت تنومند تبديل شده است، اغتشاشگران به‌دنبال حل نقاط ضعف نبودند، بلکه به‌دنبال اين بودند تا نقاط قوت انقلاب اسلامی را تضعيف کند و فرصت‌ها را تهديد تبديل کند.

وی با تاکيد بر اينکه دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت مغتنمی برای بيان دستاوردهای انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: مردم به آرمان‌های انقلاب اسلامی پايبند هستند.

حيدری با بيان اينکه نزديک به ۵۰۰ پروژه برای افتتاح و برنامه‌ريزی در دهه‌فجر انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختياری آماده شده است، اظهار کرد: بايد دوران طاغوت و همچنين دشمنی دشمنان پس از پيروزی انقلاب اسلامی برای نسل جوان بازگو کنيم، دشمنان به‌دنبال اين بودند تا چرخ پيشرفت در کشور را با توطئه کند.

استاندار چهارمحال و بختياری ادامه داد: برنامه‌ريزی در دهه‌فجر بايد متناسب با شرايط فعلی باشد، اکنون در جنگ رسانه‌ای قرار داريم، بنابراين بايد از ظرفيت رسانه‌ای برای بيان واقعيات استفاده کنيم.

وی با اشاره به اينکه توفيقات روزافزون جمهوری اسلامی ايران در شرايط سخت تحريمی رخ داده است، بيان کرد: بايد اين مسائل را برای آحاد مردم بازگو کنيم.

حيدری خاطرنشان کرد: کميته‌های دهه‌فجر در شهرستان‌ها بومی‌سازی شود، هنر بهترين ابزار برای بيان دستاوردهای انقلاب اسلامی است، انقلاب اسلامی مردمی‌ترين انقلاب در جهان بود، به همين دليل به‌دنبال ايجاد شکاف بين مردم و مسئولان است.

استاندار چهارمحال و بختياری با بيان اينکه مسائل و مشکلات استان از بالاترين سطح پيگيری می‌شود، گفت: تفاهم‌نامه‌های متعددی برای ايجاد زيرساخت در اين استان منعقد شده است.

وی يادآور شد: برنامه‌های دهه‌فجر مسجدمحور و محله‌محور برگزار شود، تمامی مساجد بايد در اين ايام برنامه داشته باشند، مراکز تجمعی مانند مدارس، دانشگاه‌ها، کارخانجات و ... بايد برنامه‌های متنوع و باشکوهی برای دهه‌فجر پيش‌بينی کنند، برنامه‌ها بايد فراگير باشد.

حيدری عنوان کرد: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی، مسابقات ورزشی، يادواره‌های شهدا و .... در ايام دهه‌فجر در دستور کار قرار بگيرد، همچنين در دهه فجر جهاد تبيين در دستور کار قرار بگيرد.

انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۰۷:۳۹:۰۰

29 Jan 2023