۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳
کد مطلب : ۵۲۶۶۶
استاندار چهارمحال و بختیاری:

روابط‌عمومی دستگاه‌ها در اطلاع‌رسانی به‌موقع و دقيق، به يک رسانه تبديل شوند

استاندار چهارمحال و بختياری با اشاره به ظرفيت روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی، گفت: روابط‌عمومی دستگاه‌ها در اطلاع‌رسانی به‌موقع و دقيق، به يک رسانه تبديل شوند.
روابط‌عمومی دستگاه‌ها در اطلاع‌رسانی به‌موقع و دقيق، به يک رسانه تبديل شوند
به گزارش جهانبین نیوز، اظهار کرد: غلامعلی حيدری در نشست شورای اطلاع‌رسانی چهارمحال و بختياری اظهار کرد: روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرايی در کنار رسانه‌ها نقش مهمی در جهادتبيين برعهده دارند و بومی‌سازی جهاد تبيين برای استان، از سوی رسانه‌ها و دستگاه‌های اجرايی پيگيری شود.

وی تاکيد کرد: در امر اطلاع‌رسانی، مردمی‌سازی و شبکه‌سازی نقش مهمی دارد که رسانه‌ها، روابط عمومی و مديران دستگاه‌های اجرايی اين ظرفيت‌ها را مد نظر داشته باشند.
 
استاندار چهارمحال و بختياری اظهار داشت: دورغ‌پراکنی دشمن، پايانی ندارد و دشمن با دورغ‌پراکنی به‌دنبال وارانه جلوه دادن واقعيت‌هاست که در اين زمينه اطلاع‌رسانی هنرمندانه، دقيق و واقعی در برابر هجمه‌های دشمن بايد صورت گيرد.
 
حيدری يادآور شد: همه دشمنان برای ناکارآمد جلوه دادن جمهوری اسلامی ايران متحد شدند و به اين نتيجه رسيدند که هيچ روزانه اميدی در اين کشور برای کارآمد جلوه دادن کشور نبايد وجود داشته باشد تا مدل موفق جمهوری اسلامی در جهان مطرح نشود.
 
به گفته وی، دشمن هيچ خط قرمزی ندارد و همه امکانات رسانه‌ای و مالی خود را به ميدان آورده است تا بتواند، در کشور ايجاد نااميدی کند و جوانان ايران را نااميد کند.
 
وی با اشاره به در پيش بودن دهه فجر تصريح کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان بازگو شود، اين دستاوردها قابل مقايسه با گذشته نيست و دهه فجر فرصتی برای ارائه اين دستاوردها به‌صورت هنرمندانه و بومی‌سازی است.
 
استاندار چهارمحال و بختياری اظهار داشت:ددر دولت سيزدهم در يک سال اخير نيز گام‌های مهمی برای استان‌ها و شهرستان‌ها برداشته شده است و رييس‌جمهور با سفر به استان‌ها به‌دنبال رفع مشکلات استان‌هاست.
 
حيدری يادآور شد: در چهارمحال و بختياری برای رفع بحران آب و تنش آبی هفت نشست با حضور معاون اول رييس جمهور برگزار شد و اجرای طرح‌های آبرسانی تسريع شدند.
 
وی به نشست خود با رييس جمهور و معاون اول رييس جمهور اظهار داشت: در ديدار با رييس جمهور مشکلات چهارمحال و بختياری مطرح شد که دستور لازم از سوی آيت‌الله رييسی صادر شد.
 
حيدری ادامه داد: مشکلات و تنش آبی چهارمحال و بختياری با حضور رياست معاون اول رييس جمهور، وزير نيرو، وزير جهادکشاورزی و وزير کشور بررسی شد و دستورات لازم نيز صادر شد.
 
به گفته وی، در اين استان در بخش‌های عمرانی کارهای مهمی انجام شده است و حتی در اعتبارات نيز ۵۰ ميليارد تومان به استان اختصاص داده شد و استان يک کارگاه فعال شده است که برخی از واحدهای توليدی راکد نيز در اين دولت فعال شده است.

انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۰۹:۲۸:۴۸

29 Jan 2023