۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳
کد مطلب : ۵۲۶۶۵
رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری:

«اتاقِ بغلی» آماده حضور در جشنواره فیلم 100 ثانیه‌ای شد

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: فیلم کوتاه « اتاقِ بغلی» به نویسندگی و کارگردانی «امیر حیدری» آماده حضور در جشنواره فیلم 100 ثانیه‌ای شد.
«اتاقِ بغلی» آماده حضور در جشنواره فیلم 100 ثانیه‌ای شد
به گزارش جهانبین نیوز; احسان قائدی اظهار کرد: مرحله تصویربرداری و تدوین فیلم کوتاه 100 ثانیه‌ای «اتاقِ بغلی» به نویسندگی و کارگردانی «امیر حیدری» محصول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری  چهارمحال و بختیاری  پایان یافت و آماده حضور در جشنواره سراسری 100 ثانیه‌ای شد.

وی افزود: این فیلم کوتاه 100 ثانیه درباره خودشناسی و جایگاه انسان در زندگی است و تلاش دارد نقش انسان را در حل مشکلات به تصویر بکشد.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اردوان محمودیان و شمس‌الدین آل‌معصوم بازیگران این اثر هستند و از دیگر عوامل آن می‌توان به کاظم فرامرزی تصویربردار، امین محمدی مدیر تولید، علی اسکندری صدابردار، سینا کوهی فایق تدوین‌گر و علیرضا یزدانی و مصطفی ناظمی دستیاران تصویر اشاره کرد.

قائدی عنوان کرد: سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم 100 اسفند 1401 از سوی حوزه هنری برگزار می‌شود که حوزه هنری چهارمحال و بختیاری پنج فیلم برای حضور در این جشنواره تولید کرده است.

وی  توجه حوزه هنری به تولید فیلم کوتاه و پرورش استعدادهای جوان در این حوزه را از اهداف اصلی حوزه هنری عنوان کرد و افزود: حوزه هنری از طرح‌ها و فیلم‌نامه‌های فیلم‌سازان جوان جهت تولید حمایت می‌کند و قصد برگزاری کارگاه‌های آموزشی فیلم‌سازی در سال آینده را نیز دارد.

انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۰۹:۲۸:۳۵

29 Jan 2023