۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۱
کد مطلب : ۵۲۶۵۵
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری:

صبر و بصیرت مردم وخانواده شهدا ستودنی است

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری گفت: صبر و بصیرت خانواده شهدا و قدرشناسی مردم از ایثار این عزیزان ستودنی‌ است.
صبر و بصیرت مردم وخانواده شهدا ستودنی است
به گزارش جهانبین نیوز؛ علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری درحاشیه مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت مدافع امنیت ستوان‌دوم پاسدار شهید محمد گودرزی در شهر کیان از توابع شهرستان شهرکرد که با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولین و جمعی از همرزمان شهید  برگزار شد اظهار کرد:مردم پای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

سردار اکبری با تقدیر از حضور منسجم و باشکوه مردم فهیم استان چهارمحال و بختیاری بویژه مردم گرانقدر، عزیز وایثارگر شهرکیان در مراسم تشییع پیکرمطهر این شهید گفت: دشمنان ما کسانی هستند که دیدن ارزش‌های ما و به خصوص شهدای گرانقدر ما که در فتنه اخیر ایجاد کردند را ندارند؛ اما دیدند که استان ولایتمدار چهارمحال و بختیاری که با همدلی و همراهی که در تشییع این شهید گرانقدر عزیز که مدافع امنیت بود حضور پیدا کرده‌اند.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام الله دهه فجر، توطئه‌های دشمنان در 44سال گذشته را یادآوری کرد و افزود: عزیزان در ماه بهمن هستیم و در آستانه دهه فجر شاهد جشن چهل و چهارمین سال انقلاب اسلامی خواهیم بود. 

اکبری ادامه داد: دشمنان از همان ابتدای پیروزی انقلاب و شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی، هر روز برنامه و نقشه‌ای برای این نظام داشتند. 

وی گفت: امروز بنده اعلام می‌کنم اگر دشمن به دنبال این است که نهادهایی همچون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را تضعیف کند، بداند که این نهاد مقدس از درون مردم است.

اکبری خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وظیفه ذاتی که دارد دستاوردهای انقلاب اسلامی را حفظ کند و در همه ماموریت‌ها پاسداران و بسیجیان عزیز پای کار بودند و خواهند بود.

وی انواع فتنه‌های دشمنان  ملت ایران اعم از تهدید وتحریم  را یادآوری کرد و افزود: شاید دشمن تصور می‌کرد با این جنگ ترکیبی و فتنه اخیری که به پا کردند مردم جشن پیروزی۲۲بهمن۱۴۰۱را نبینند؛ اما کور خواندند این مردم در صحنه هستند و این جزء پیام شهدای عزیز ماست که جان خود را فدا کردند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) استان با اشاره به کارنامه درخشات رزمندگان تیپ۴۴قمربنی هاشم (ع) دردوران دفاع مقدس و همچنین تأمین امنیت پایدار در نقاط مرزی گفت: شهرکیان نیز سرداران و فرماندهان شهیدبنام دارد و در دوران دفاع مقدس مردم جوانان عزیزی را از این شهر تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

یادگار هشت سال دفاع مقدس اقتدار و توانمندی‌های کشور در حال حاضر را یادآوری نمود و بر حل مشکلات باهم افزایی مردم و مسئولین تأکید کرد و گفت: ان شاءالله با تدابیری که دولت سیزدهم دارد و با همت و پشتیبانی مردم عزیز ما از این بحران‌ها نیز عبور خواهیم کرد .

وی در پایان ضمن اهدا لوح سپاسی از طرف فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی به خانواده شهید مدافع امنیت محمدگودرزی گفت: صبر و بصیرت خانواده شهدا و قدرشناسی مردم از ایثار این عزیزان ستودنی‌ است، جا دارد من از جانفشانی و بصیرت هوشمندانه مردم قدرشناس و موقعیت شناس نهایت تشکر را داشته باشم.

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۰۸:۵۲:۰۴

28 Jan 2023