۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷
کد مطلب : ۵۲۶۵۱
امام جمعه شهر اردل؛

امروز معادله جنگ دو ابرقدرت شرق و غرب را ايران تعيين ميکند

حجت الاسلام مجتبي محمدي گفت:امروز معادله جنگ دو ابرقدرت شرق و غرب را ايران تعيين ميکند و نزاع بر سر تسليحات و تجهيزات نظامي ماست.
امروز معادله جنگ دو ابرقدرت شرق و غرب را ايران تعيين ميکند
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام مجتبي محمدي امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نماز گزاران به تقواي الهي با اشاره به فضيلت هاي ماه رجب افزود: ماه رجب ، بهار راز و نياز و عبادت و فرصتي مناسب براي زدودن گناهان روح و جان است.

محمدي افزود: توبه يكي از اعمال توصيه شده در اين ماه است و انسان بايد با انجام اعمال خوب از گناهان پرهيز كند.

وي بر ضرورت توجه به خواندن دعاهاي توصيه شده در اين ماه تاكيد كرد و گفت: ماه رجب، درهاي رحمت و مغفرت خداوند متعال بر بندگانش گشوده مي شود.

حجت الاسلام  محمدي در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل به فرا رسيدن سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و گراميداشت دهه فجر و نقش حضرت امام راحل (ره) اشاره کردند و افزودند : بايد جوانان کشور در جريان حوادث نظام و انديشه‌هاي والاي خميني کبير قرار گيرند.

محمدي ادامه داد:دو ويژگي صبّار بودن و شکور بودن از خصوصيات انسانهاي مبارز و انقلابي هست که با تکيه بر پاسداشت ايام الله شامل مصداق نصرت الهي مي شوند.

وي افزود:تمام تحليل گران بر پيروز نشدن انقلاب اتفاق نظر داشتند اما صبر و استقامت و احساس مسئوليت مردم باعث پيروزي شد.

 ايشان با اشاره به شرايط فعلي انقلاب در دنيا گفت:امروز معادله جنگ دو ابرقدرت شرق و غرب را ايران تعيين ميکند و نزاع بر سر تسليحات و تجهيزات نظامي ماست.

حجت الاسلام محمدي با اشاره به حرکت حقيرانه توهين به ساحت قرآن کريم، توهين هاي اخير به ساحت مرجعيت شيعه، سپاه پاسداران و قرآن کريم را نشان عمق نفوذ اين عوامل در کشورهاي غرب وشرق دانستند.

 امام جمعه شهر اردل در پايان ضمن گلايه از بي عدالتي ها و مظلوميت هاي شهرستان اردل از عموم مردم اردل که متعهدانه همچون اول انقلاب از پيش قراولان انقلاب در استان بودند با نصب پرچم هاي مقدس جمهوري اسلامي در سطح شهر و منازل پايبندي خود به نظام مقدس جمهوري اسلامي را به نمايش بگذارند.



انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۱۴:۵۸:۰۰

27 Jan 2023