۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
کد مطلب : ۵۲۶۳۸
رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری:

۴۸ هزار و ۴۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز منجمد در چهارمحال و بختیاری توزیع شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری از توزیع ۴۸ هزار و ۴۰۰ کیلو گوشت قرمز منجمد به نرخ دولتی، تا روز پنج شنبه ۶ بهمن ماه جاری در این استان خبر داد.
۴۸ هزار و ۴۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز منجمد در چهارمحال و بختیاری توزیع شد
به گزارش جهانبین نیوز; حسین برزگر ظهر امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: با عنایت به نوسانات در قیمت گوشت قرمز، اهتمام دولت در تأمین سبد پروتئین خانوار و تثبیت قیمت‌ها، سازمان جهاد کشاورزی و شرکت پشتیبانی امور دام این استان اقدام به توزیع گسترده گوشت قرمز منجمد گوسفند و گوساله کرده است.

وی افزود: تا به امروز پنج شنبه، ۴۸ هزار و ۴۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز منجمد در بین فروشگاه‌های سراسر چهارمحال و بختیاری توزیع شده و در حال ارائه به مردم است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: جهاد کشاورزی استان بر اساس ضرایب شهرستانی میزان سهمیه توزیع هر شهرستان را تعیین کرده است.

برزگر با اشاره به این که بیش از ۴۸ تن و ۴۰۰ کیلوگرم از این میزان گوشت تا کنون در سطح شهرستان‌های استان توزیع شده است، گفت: گوشت قرمز منجمد تنظیم بازار در مراکز بازار روز ، فروشگاه‌های تعاونی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، در دسترس است و در شهرستان‌ها هم مباشران توزیع گوشت را تحویل گرفته و به‌مرور توزیع و یا در حال توزیع است.

وی با بیان اینکه توزیع گوشت گوسفندی و گوساله منجمد در حد نیاز بازار ادامه خواهد داشت، افزود: گوشت‌های توزیعی بین مصرف‌کنندگان از منابع داخلی و خارجی  تامین شده و در بازار توزیع می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری تعادل بخشی بازار گوشت استان را از جمله اهداف عرضه گوشت تنظیم بازاری عنوان و خاطرنشان کرد: فرآیند عرضه گوشت تنظیم بازار را تا تصمیم ستاد تنظیم بازار در استان ادامه خواهیم داد.

برزگر ادامه داد: فروشندگان این گوشت‌ها باید آن را با نرخ مصوب به دست مصرف‌کننده برسانند و هر گونه افزایش بیشتر از نرخ اعلام شده تخلف محسوب می‌شود.

وی قیمت انواع گوشت قرمز منجمد تنظیم بازار را از قرار گوشت گوسفندی ️ران ۱۵۵ هزار تومان، ️کف دست ۱۴۵ هزار تومان، ️گردن ۱۳۵ هزار تومان، ️راسته ۱۴۰ هزار تومان و ️قلوه‌گاه ۱۳۰ هزار تومان اعلام کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری️ قیمت مصرف کننده گوشت گوساله را نیز شامل ️ران ۱۵۵ هزار تومان، ️سردست ۱۵۰ هزار تومان، ️گردن ۱۵۰ هزار تومان، ️قلوه‌گاه ۱۳۰ هزار تومان و ️راسته ۱۶۰ هزار تومان عنوان کرد. 

انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۱۵:۰۰:۵۷

26 Jan 2023