۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
کد مطلب : ۵۲۶۳۶
معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:

قیمت گوشت مرغ در بازار چهارمحال و بختیاری تثبیت شد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: با جوجه‌ریزی مناسب در ماه‌های اخیر، قیمت مرغ در استان در یک محدوده مناسب، تثبیت شده است.
قیمت گوشت مرغ در بازار چهارمحال و بختیاری تثبیت شد
محمدکاظم منزوی در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز ، پیرامون بحث بازار مرغ در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: به همت تولیدکنندگان مرغ در استان و جوجه‌ریزی مناسب در ماه‌های اخیر، قیمت مرغ در استان در یک محدوده مناسب، تثبیت شده است.
 
وی افزود: براساس درخواستی که فروشندگان مرغ در سامانه رهتاب اعلام می‌کنند، مرغ مورد نیاز مردم در سطح استان، تهیه و توزیع می‌شود.
 
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری در خصوص عرضه گوشت قرمز  منجمد با قیمت دولتی نیز اضافه کرد: عرضه گوشت قرمز منجمد در بازار استان تقریبا یک هفته‌ایی است که آغاز شده است.
 
منزوی با اشاره به اینکه توزیع گوشت منجمد قرمز مرتب و هر روز انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند گوشت مورد نیاز خود را دریافت کنند.
 
وی یادآور شد: به دلیل محدود بودن مراکز توزیع گوشت منجمد و استقبال خوب مردم، گوشت منجمد در ساعات اولیه توزیع به پایان می‌رسد که درصدد رفع این مشکل هستیم.
 
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری بیان کرد: به لحاظ میزان ذخیره گوشت منجمد مشکلی وجود ندارد و هر چقدر بازار کشش داشته باشد، توزیع می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۱۱:۲۷:۰۴

26 Jan 2023