۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۷
کد مطلب : ۵۲۶۳۱
استاندار چهارمحال و بختياری:

ساخت مسکن به‌‌صورت مردمی دنبال شود

استاندار چهارمحال و بختياری با بيان اينکه بايد ساخت مسکن به‌صورت مردمی دنبال شود، گفت: می‌توان برای ساخت مسکن از ظرفيت خودمالکين و اراضی وقفی نيز استفاده کرد.
ساخت مسکن به‌‌صورت مردمی دنبال شود
به گزارش جهانبین نیوز; غلامعلی حيدری در ديدار با سيدمجيد ابن‌الرضا مديرعامل سازمان تامين اجتماعی نيروهای مسلح با تاکيد بر اينکه تأمين مسکن يکی از مسائل مورد تاکيد رئيس‌جمهور است، اظهار کرد: طبق وعده دولت در چهار سال بايد چهار ميليون مسکن در کشور ساخته شود.

استاندار چهارمحال و بختياری با بيان اينکه بايد ساخت مسکن به‌صورت مردمی دنبال شود، افزود: می‌توان برای ساخت مسکن از ظرفيت خودمالکين و اراضی وقفی نيز استفاده کرد.

وی با بيان اينکه برخی دستگاه‌های اجرايی در چهارمحال و بختياری دارای زمين مازاد هستند، خاطرنشان کرد: اين دستگاه‌ها می‌توانند با رفع موانع از اين اراضی برای ساخت مسکن برای کارکنان خود استفاده کنند.

حيدری با اشاره به اينکه ساخت مسکن در فصول سرد سال در چهارمحال و بختياری امکان‌پذير نيست، افزود: اين مسئله موجب می‌شود فرآيند ساخت مسکن در استان تا حدودی کند شود، همچنين افزايش قيمت مصالح ساختمانی و پيمانکاران ضعيف مشکلاتی را در حوزه ساخت مسکن ايجاد می‌کند.

استاندار چهارمحال و بختياری با تاکيد بر اينکه حجم بالای ساخت و ساز مسکن در شهر شهرکرد بدون ارتقای زيرساخت شهری در حوزه روگذر و زيرگذر و همچنين تعريض معابر موجب ايجاد ترافيک شهری شده است، عنوان کرد: بايد ساخت مسکن در ساير شهرها و شهرستان‌ها مورد توجه قرار بگيرد.

وی در پايان تاکيد کرد: برای تسريع در ساخت مسکن می‌توان از سازه‌های پيش‌ساخته برای ساختمان‌های بلندمرتبه نيز استفاده کرد، اداره‌کل راه و شهرسازی زمين مورد نياز برای احداث مسکن برای نيروهای مسلح را فراهم کند.

انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۳۷:۳۱

26 Jan 2023