۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
کد مطلب : ۵۲۶۱۷
مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری:

هدف از بازرسی‌‌های سرزده مچ‌گیری نیست، بلکه ارتقای کیفت خدمتگذاری به مردم است

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: هدف از بازرسی‌های سرزده مچ‌گیری نیست، بلکه حل مشکلات و ارتقای کیفت خدمتگذاری به مردم هدف اصلی این سرکشی‌ها است.
هدف از بازرسی‌‌های سرزده مچ‌گیری نیست، بلکه ارتقای کیفت خدمتگذاری به مردم است
به گزارش جهانبین نیوز؛ شهاب قائدی مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری هدف از انجام بازرسی‌های سرزده را کمک به اجرای قانون در ادارات و آشنایی مردم به حقوق خود دانست.

وی افزود: هدف از بازرسی‌ها مچ‌گیری نیست، بلکه حل مشکلات و ارتقای کیفت خدمتگذاری به مردم هدف اصلی این سرکشی‌ها است.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بسیاری از مشکلات موجود در ادارات پس از انجام بازرسی‌های سرزده در گذشته مرتفع شده است که این مسئله نشان از تاثیر مثبت این بازرسی‌ها دارد.

قائدی بر ادامه بازرسی‌های سرزده از دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت:  گزارش این‌ بازرسی‌های سرزده از دستگاه‌های اجرایی تقدیم استاندار خواهد شد و همچنین نقاط ضعف و قوت به مدیرکل دستگاه اعلام می‌شود.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاريخ:

سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۱۵:۰۵:۳۸

24 Jan 2023