۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۵۲۶۱۴
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان چهارمحال و بختیاری:

تشکیل 25 کمیته تخصصی ستاد برگزاری دهه‌ فجر در چهارمحال و بختیاری

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان چهارمحال و بختیاری گفت: امروز دومین جلسه ستاد دهه‌فجر استان با حضور 25‌کمیته تخصصی در محل شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی تشکیل شد.
تشکیل 25 کمیته تخصصی ستاد برگزاری دهه‌ فجر در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ موسی انصاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در حاشیه دومین جلسه کمیته های تخصصی دستگاه‌های اجرایی استان از برگزاری هرچه بهتر آئین‌های دهه‌فجر انقلاب‌اسلامی خبر داد و گفت: امروز دومین جلسه ستاد دهه‌فجر استان با حضور 25‌کمیته تخصصی در محل شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی تشکیل شد.

وی افزود: عملکرد و گزارشات مختلفی از ابتدای جلسه با همراهی دوستان مطرح شد و تمامی کمیته‌ها با زیر مجموعه‌های خود در شهرستان‌ها جلسات را برگزار کردند و آین نامه‌ها برگزاری دهه‌فجر ابلاغ شده است.

انصاری تصریح کرد: ویژه برنامه تاریخی 12 بهمن (حضور حضرت امام‌خمینی (ره) به کشور) راس ساعت 9 صبح از محل فرودگاه تا مصلی بزرگ شهرکرد با حرکت نمادین خودرویی و موتوری تدارک و برنامه‌ریزی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: پیش‌بینی شده است در این ویژه برنامه از ظرفیت دستگاه‌ها و خودروهای مردمی استفاده شود و همچنین به مناسبت میلاد با سعادت امام جواد (ع) که مقارن با 12 بهمن‌ماه و آغاز دهه‌فجر است برنامه‌ی جشنی در مصلی بزرگ امام‌خمینی (ره) شهرکرد با حضور اکثریت مردم و مسئولین برگزار خواهد شد.

انصاری با اشاره به اینکه در خصوص سایر برنامه‌های دهه‌فجر در کمیته‌ها برنامه ریزی خوبی از جمله برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی صورت گرفته بیان داشت: از ظرفیت هنرمندان در برنامه های دهه فجر بیشترین استفاده خواهد شد.

وی افزود: اهداف تمامی این برنامه ها این است که بتوانیم دستاورد های 44 ساله انقلاب اسلامی را از زبان هنرمندان و خبرنگاران و رسانه‌ها به تصویر بکشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت:  بخش بصیرتی و روشنگری در راستای حرکت اخیر دشمنان در 4ساله گذشته که با هجمه‌های سنگین، فضای رسانه و مجازی و امنیتی کشور رابهم ریخته است، یکی از مهمترین اهداف برگزاری مراسمات دهه‌فجر امسال می‌باشد.

انصاری در آخر بیان کرد: امسال کمیته های ویژه کودک و نوجوان ویژه برنامه‌های متنوعی را از جمله کتابخوانی، مسابقات نقاشی، قصه‌گویی را از ظرفیت خود جوانان تدارک دیده است، همچنین 400ویژه برنامه در خصوص جوانان‌ و نوجوانان خصوصا مسابقات ورزشی و فرهنگی در شهرستان‌های دهگانه استان تدارک و برنامه ریزی شده که در ایام دهه‌فجر اجرا خواهد‌شد.

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۱۴:۲۸:۴۸

24 Jan 2023