۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
کد مطلب : ۵۲۵۹۹
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مطرح کرد:

توزیع ۶۲۳ بخاری گازسوز میان مددجویان چهارمحال و بختیاری

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد چهارمحال و بختیاری از توزیع ۶۲۳ بخاری گازسوز میان مددجویان استان خبر داد.
توزیع ۶۲۳ بخاری گازسوز میان مددجویان چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز، ابراهیم محمدی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون در ۴ مرحله لوازم ضروری زندگی شامل آبگرمکن گازی، بخاری گازسوز، یخچال و کولرآبی میان خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

وی افزود: لوازم ضروری زندگی در راستای بهبود وضعیت زندگی مددجویان و براساس بررسی‌های انجام شده توسط مددکاران و نیاز مددجویان فاقد این لوازم توزیع می‌شود.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان ادامه داد: در مرحله نخست، ۳۰۰ دستگاه کولر آبی و ۱۰۰ دستگاه بخاری گازسوز میان مددجویان توزیع شده است.

محمدی با اشاره به توزیع کولر آبی، یخچال و بخاری گازسوز در مرحله دوم اضافه کرد: هم‌زمان با دهه امامت و ولایت نیز ۹۱۷ دستگاه کولر آبی، ۳۲۳ دستگاه یخچال و ۳۳۵۰ دستگاه بخاری گازسوز به دست خانواده‌های نیازمند رسید.

وی بابیان اینکه در مرحله سوم نیز ۱۲۲۵ دستگاه آبگرمکن گازی دیواری میان خانواده‌های نیازمند توزیع شد گفت: در این مرحله نیز ۶۲۳ بخاری گازسوز در اختیار مددجویان کمیته امداد استان قرار گرفته است.

شایان ذکر است، کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* برای پرداخت غیرحضوری کمک‌های نقدی مردم نیکوکار و خیر استان در نظر گرفته شده است. همچنین مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی هستند.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۳۸:۰۸

23 Jan 2023