۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
کد مطلب : ۵۲۵۹۷
رئیس شورای اسلامی شهرکرد:

ارتقای درجه شهرداری شهرکرد در دستور کار است

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: ارتقای درجه شهرداری و لحاظ جمعیت ۲۱۹ هزار نفری این شهر در جمع شهرهای دارای بیش از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت کشور در دستور کار قرار دارد.
ارتقای درجه شهرداری شهرکرد در دستور کار است
به گزارش جهانبین نیوز؛ مصطفی حیدری صبح امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد اظهار کرد: ارتقای درجه شهرداری و لحاظ جمعیت ۲۱۹ هزار نفری این شهر در جمع شهرهای دارای بیش از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت کشور در دستور کار قرار دارد.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد تاکید کرد: در این صورت می‌توان از طرح‌های شاخص‌های توسعه‌ای برای تسریع در روند پیشرفت مرکز استان بهره‌گیری کرد.

ماشاالله ایزدی گفت: رعایت مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان، جلوگیری از اتلاف انرژی، عایق‌کاری، انتخاب نمای مناسب، آغاز عملیات اجرایی احداث تقاطع‌های غیرهم‌سطح، تقویت زیرساخت‌های محله منظریه و تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه‌تمام از اقداماتی است که مدیریت شهری در مرکز استان باید به آن توجه کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد تاکید کرد: وضعیت ترافیک در شهرکرد شهروندان مرکز چهارمحال و بختیاری را ناراضی کرده است و باید در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به چاره‌اندیشی در این بخش اقدام شود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۱۱:۵۹:۲۶

23 Jan 2023