۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
کد مطلب : ۵۲۵۸۶
شهردار شهرکرد:

افتتاح و بهره‌برداری از 12 پروژه توسط شهرداری شهرکرد در دهه فجر

شهردار شهرکرد گفت: در دهه مبارک فجر 12 پروژه در حوزه خدماتی، عمرانی، فرهنگی و... توسط شهرداری شهرکرد افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.
افتتاح و بهره‌برداری از 12 پروژه توسط شهرداری شهرکرد در دهه فجر
به گزارش جهانبین نیوز، محمدحسین واحدیان ضمن تبریک فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی فجر انقلاب اسلامی اظهارداشت: در این ایام 12 پروژه افتتاح و بهره‌برداری و 2 پروژه کلنگ‌زنی توسط شهرداری پیش‌بینی شده است.

وی افزود: بهره‌برداری از 10 ایستگاه نظارت تصویری در سطح شهر، خرید و نوسازی خط معاینه فنی خودروهای سبک، خودرو ثبت تخلف سیار، بهره‌برداری از ساختمان اداری شهرداری منطقه 2، بهره‌برداری از اتوبوس‌های جدید و 30 دستگاه اتوبوس بازسازی شده و تجهیز شهرداری شهرکرد و سازمان‌های تابعه به سیستم‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری ازجمله این پروژه‌ها هستند.

شهردار شهرکرد بیان کرد: بهره‌برداری از سالن ورزشی اقبال و پیست دوچرخه‌سواری بانوان، ساماندهی بافت فرسوده شهری، پیاده‌روسازی منطقه 1 و 2، اجرای مسیل اشکفتک و خرید تجهیزات و ماشین‌آلات برف‌روبی از دیگر پروژه‌های این شهرداری در این ایام هستند.

واحدیان ادامه داد: اجرای فیبیر نوری منطقه 2، سازمان سیما، منظر و فضای شهری، انبار و ترمینال و احیای پارک جانبازان شمالی نیز کلنگ‌زنی می‌شود.

وی گفت: مجموع اعتبار این تعداد پروژه قابل افتتاح و کلنگ‌زنی‌ها 174 میلیارد تومان برآورد شده است.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۱۴:۱۷:۳۴

22 Jan 2023