۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۵۲۵۸۳
فرماندار شهرستان کوهرنگ مطرح کرد

اختصاص 9 میلیارد تومان اعتبار در حوزه ورزش شهرستان کوهرنگ

فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: در حوزه ورزش در شهرستان کوهرنگ ۹ میلیارد تومان تخصیص داده شده که با استفاده از این اعتبار سال آینده دو ورزشگاه ناتمام این شهرستان تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسند.
اختصاص 9 میلیارد تومان اعتبار در حوزه ورزش شهرستان کوهرنگ
شهباز اکبری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهارکرد: ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف به‌ویژه در بحث ورزش اسکی در شهرستان کوهرنگ وجود دارد.
 
وی افزود: مدیران استانی به‌خصوص به بحث ورزش در شهرستان کوهرنگ کم لطفی کردند، سال ۹۲ دو ورزشگاه یک هزار و ۲۰۰ نفره و تیراندازی را تحویل دولت قبل دادیم، این دو ورزشگاه دوباره به دلیل عدم توجه نیازمند رسیدگی و اصلاح مجدد هستند.
 
فرماندار شهرستان کوهرنگ ادامه داد: در حوزه ورزش در شهرستان کوهرنگ ۹ میلیارد تومان تخصیص داده شده که با استفاده از این اعتبار سال آینده دو ورزشگاه ناتمام این شهرستان تکمیل می‌شوند.
 
اکبری عنوان کرد: زیرساخت‌های پیست اسکی شهرستان کوهرنگ قدیمی است و حتی مسؤولان سابق در چهارمحال و بختیاری نتوانستند زیرسازی و تسطیح آن را انجام دهند، پیست کوهرنگ یک پیست بین المللی است و ۷۰۰ تا ۸۰۰ متر طول دارد اما هنوز برای تسطیح اولیه نیازمند تجهیزات است.
 
وی خاطرنشان کرد: برای توسعه پیست اسکی کوهرنگ ۱۱ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده است که یک میلیارد تومان آن تخصیص داده شده است، برنامه این است که در سریع‌ترین زمان ممکن تجهیزات مورد نیاز پیست خریداری و معایب تجهیزات قدیمی برطرف شود.
 
فرماندار شهرستان کوهرنگ اضافه کرد: در حال حاضر برخی تعمیرات انجام و مشکلات برطرف شده اما هنوز جای کار وجود دارد.
 
اکبری بیان کرد: تلاش ما در زمینه ورزش اسکی، توسعه هر چه بیشتر این ورزش است چراکه مردم کوهرنگ از کودکی با این ورزش بزرگ می‌شوند و ورزشکارانی در این شهرستان هستند که در این زمینه به‌صورت تخصصی و حرفه‌ایی کار می‌کنند.
 
وی تاکید کرد: لازم است مسؤولان حوزه ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری به ورزش اسکی که بسیار مفرح است و گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند توجه ویژه داشته باشند.
 
فرماندار شهرستان کوهرنگ افزود: پیست اسکی کوهرنگ مشکلاتی دارد که پیگیر رفع آن‌ها هستیم.
 
انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۱۱:۲۰

22 Jan 2023