۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲
کد مطلب : ۵۲۵۷۴
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری:

71 میلیارد اعتبار به چهارمحال و بختیاری ابلاغ شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: در روزهای گذشته ۷۱ میلیارد تومان اعتبار به استان ابلاغ شد که از این میزان ۴۰ میلیارد تومان مربوط به منابع انسانی و ۳۰ میلیارد تومان ویژه اعتبارات نفت و گاز است
71 میلیارد اعتبار به چهارمحال و بختیاری ابلاغ شد
 به گزارش جهانبین نیوز، علی شهریارپور، ظهر امروز شنبه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: کل اعتبارات هزینه‌ایی و تملک دارایی سرمایه‌ایی استان از یک هزار و ۷۰۳ میلیارد تومان در سال جاری به ۲ هزار و ۸۶ میلیارد تومان در سال آینده افزایش داشته است.

وی تصریح کرد:  در روزهای گذشته ۷۱ میلیارد تومان اعتبار به استان ابلاغ شد که از این میزان ۴۰ میلیارد تومان مربوط به منابع انسانی و ۳۰ میلیارد تومان ویژه اعتبارات نفت و گاز است.

وی درخصوص اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای چهارمحال و بختیاری، افزود: اعتبارات استانی ۵۲۵ میلیارد تومان است که ۵۰۳ میلیارد تومان آن ابلاغ و ۱۷۶ میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در سفر ریاست جمهور به استان یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای استان مصوب و ابلاغ و شد، ادامه داد: از این میزان یک هزار ۸۱۳ میلیارد تومان تخصیص داده شده است.

شهریارپور عنوان کرد: درآمدهای عمومی، اختصاصی و واگذاری از یک هزار و ۷۷۴ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ به ۲ هزار و ۱۳۳ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ افزایش پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اعتبارات هزینه‌ایی چهارمحال و بختیاری از ۵۳۴ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ به ۷۱۳ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ افزایش پیدا کرده است، همچنین اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ایی استان نیز از یک هزار و ۱۶۸ میلیارد تومان امسال به یک هزار و ۳۷۳ میلیارد تومان در سال آینده رشد پیدا کرده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: کل اعتبارات هزینه‌ایی و تملک دارایی سرمایه‌ایی استان از یک هزار و ۷۰۳ میلیارد تومان در سال جاری به ۲ هزار و ۸۶ میلیارد تومان در سال آینده افزایش داشته است.

شهریارپور درخصوص میزان اعتبارات ابلاغی طرح‌های مبادله موافقتنامه شده بیان کرد: میزان اعتبار ابلاغی این طرح‌ها یک هزار و ۲۶۹ میلیارد تومان است، برای ۲۸۶ طرح و یک هزار و ۱۲۸ پروژه مبادله موافقتنامه انجام شده و میزان اعتبار این طرح‌ها نیز ۱۲۲ میلیارد تومان است.

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۱۴:۵۵:۱۴

21 Jan 2023