۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
کد مطلب : ۵۲۵۷۳
مدیرکل حوزه استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری:

دستاوردهای انقلاب در دهه‌فجر به اطلاع مردم رسانده شود

مدیرکل حوزه استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: وظیفه ما این است که در ایام‌الله دهه‌فجر دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و دولت سیزدهم به سمع و نظر مردم برسد.
دستاوردهای انقلاب در دهه‌فجر به اطلاع مردم رسانده شود
به گزارش جهانبین نیوز ، مهران مرادی پیش از ظهر امروز شنبه، در جلسه هماهنگی روابط عمومی‌ها به جهت برنامه‌ریزی اطلاع‌رسانی برنامه‌های دهه‌فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: کمیته‌های ۹گانه که قرار است شکل بگیرد، با توجه به اهمیت ایام‌الله دهه‌فجر تشکیل و به‌خوبی ظهور و بروز داشته باشد.

وی افزود: در شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری، استاندار درخصوص تقویت روابط عمومی ادارات به‌صورت ویژه به مدیران تذکر داده شد.

مدیرکل حوزه استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: وظیفه ما این است که در ایام‌الله دهه‌فجر دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و دولت سیزدهم به سمع و نظر مردم برسد.

مرادی عنوان کرد: خنثی‌سازی عملیات روانی دشمن و تلاش وی برای ایجاد شبهه توسط روابط عمومی‌ها می‌تواند انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: شاهدیم در فضای مجازی چگونه علیه دستاوردهای نظام و انقلاب می‌تازند در حالی که تلاش می‌کنند نیمه پُر لیوان و اقدامات خوبی که انجام گرفته را کم‌رنگ و یا حتی بی‌رنگ کنند.

مدیرکل حوزه استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در دهه‌فجر امسال پروژه‌های زیادی افتتاح خواهد شد و اطلاع‌رسانی درخصوص این طرح‌ها می‌تواند عامل امیدآفرینی در میان مردم باشد.

مرادی بیان کرد: تشریح خدمات و دستاوردهای ۱۶ ماهه دولت سیزدهم از دیگر وظایف مجموعه روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان است.

وی تاکید کرد: روابط عمومی‌ها و خبرگزاری‌ها کمک کنند تا فضای آرامش در جامعه حکمفرما شود.

مدیرکل حوزه استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری یادآور شد: مسجد مطالبه‌گر و مسؤول پاسخگو ازجمله برنامه‌هایی است که توسط بسیج قرار است اجرا شود و روابط عمومی‌ها برای اجرای این مهم هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۱۴:۵۵:۰۰

21 Jan 2023