۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
کد مطلب : ۵۲۵۴۶
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری:

مقاوم‌سازی صخره‌های مجاور پل زمانخان ضرورت دارد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: لازم است در روند مقاوم‌سازی صخره‌های مجاور پُل زمانخان سامان برنامه ریزی لازم صورت گیرد.
مقاوم‌سازی صخره‌های مجاور پل زمانخان ضرورت دارد
به گزارش جهانبین نیوز ، علیرضا جیلان صبح چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان سامان اظهار کرد: شهرستان سامان دارای پتانسیل گردشگری بسیاری است که آن در سطح ملی و استانی معرفی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در همین راستا تقویت زیرساخت‌های گردشگری شهرستان سامان با بهره‌مندی از توان بخش خصوصی ضروری است تصریح کرد: مجوزهای لازم برای فعالیت خانه‌های مسافر و اقامتگاه‌های بوم‌گردی در کوتاه‌ترین زمان ممکن صادر می‌شود.

جیلان بیان داشت: لازم است در روند مقاوم‌سازی صخره‌های مجاور پُل زمانخان سامان برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: براساس توافق با مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری قرار شد تا یک زمین‌شناس روش‌های علمی تثبیت این صخره‌ها را ارائه دهد.

جیلان خاطر نشان کرد: حفظ پُل تاریخی هوره شهرستان سامان از مهم‌ترین اولویت‌های این اداره‌کل است و تبدیل این پُل به پیاده‌راه و تعیین مسیر جایگزین برای تردد خودروها ضروری است.

وی با اشاره به اینکه لازم است برای جذب گردشگر از هر ظرفیتی استفاده کرد اذعان داشت: راه‌اندازی باغ‌های گردشگری در شهرستان سامان با هدف جذب گردشگر و تقویت اقتصاد گردشگری ضروری است.

جیلان تاکید کرد: توافق‌هایی با مسئولان قضائی چهارمحال و بختیاری و مدیران جهادکشاورزی استان انجام شده است تا بتوان مجوزهای قانونی برای جذب گردشگر و تقویت اقتصاد گردشگری را صادر کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱

ساعت:

۱۴:۴۳:۲۳

18 Jan 2023