۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳
کد مطلب : ۵۲۵۲۹
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

25 کمیته تخصصی دهه‌ فجر در چهارمحال و بختیاری فعال شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۵ کمیته تخصصی در دستگاه‌های اجرایی این استان برگزاری هر چه بهتر آیین‌های مربوط به دهه فجر انقلاب اسلامی تشکیل شده است.
25 کمیته تخصصی دهه‌ فجر در چهارمحال و بختیاری فعال شد
موسی انصاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز، اظهار کرد: ۲۵ کمیته تخصصی در دستگاه‌های اجرایی این استان برگزاری هر چه بهتر آیین‌های مربوط به دهه فجر انقلاب اسلامی تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: کمیته‌های تشکیل شده در دستگاه‌های اجرایی برای دهه فجر انقلاب اسلامی امسال در چهارمحال و بختیاری شامل کمیته اصناف، بازاریان، و فعالان اقتصادی، کمیته اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی، کمیته هیئات مذهبی و تشکل‌های دینی و کمیته ایثارگران هستند.

انصاری بیان داشت: کمیته بسیج، کمیته حوزه و روحانیت، کمیته دانشجویی و دانشگاهیان، کمیته رسانه، کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی، کمیته روستایی و عشایری، کمیته زنان و خانواده، کمیته صنعت، معدن و تجارت، کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزی، کمیته فضاسازی و مدیریت شهری، کمیته فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و کمیته قرآن، از دیگر کمیته‌های 25 گانه هستند که برای برگزاری آیین‌های مربوط به دهه‌فجر 1401 در این استان تشکیل شدند.

وی خاطر نشان کرد: در نهایت کمیته قوه قضاییه، کمیته کارگری و کارآفرینی، کمیته کودک و نوجوان، کمیته مساجد، کمیته امنیت و انتظامات، کمیته ورزش و جوانان، کمیته دستگاه‌های اجرایی و نهادها، کمیته همیاری و سازمان‌های حمایتی، کمیته هنر و هنرمندان و کمیته رسانه‌های مکتوب و خبرگزاری‌ها نیز در چهارمحال و بختیاری تشکیل شدند تا در راستای اجرای برنامه‌های مربوط به جشن‌ها و آیین‌های پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی کنند.

انصاری با اذعان بر اینکه برای همه کمیته‌های بیست و پنج‌گانه مسوول مشخص شده است گفت:  مسؤولان این کمیته‌ها تا یکم بهمن‌ماه وقت دارند تا نسبت به برگزاری جلسات با هدف برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در استان اقدام کنند.

وی تشریح کرد: دستگاه‌های اجرایی این استان در دهه فجر انقلاب اسلامی 1401 نسبت به برگزاری برخی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای دهه‌فجر در مساجد استان اقدام و در این آیین‌ها عملکرد و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی طی سال‌های گذشته را به مردم اطلاع‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۴۷:۱۶

17 Jan 2023