۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵
کد مطلب : ۵۲۵۲۳
استاندار چهارمحال و بختیاری:

نهضت مدرسه‌سازی در کشور با ورود خيرين رونق گرفته است

استاندار چهارمحال و بختياری گفت: نهضت مدرسه‌سازی در کشور با ورود خيرين به راه افتاد و اقدامات خوبی در اين حوزه صورت گرفته است.
نهضت مدرسه‌سازی در کشور با ورود خيرين رونق گرفته است
به گزارش جهانبین نیوز؛ غلامعلی حيدری در ديدار با اعضای مجمع خيرين مدرسه‌ساز چهارمحال و بختياری با اشاره به اينکه حضور خيرين در عرصه‌های مختلف را به فال نيک می‌گيريم، اظهار کرد: سود تربيت خوب به نسل‌های آينده نيز می‌رسد و خيرين مدرسه‌ساز نيز در حوزه تعليم و تربيت ورود هوشمندانه دارن.


وی با بيان اينکه مشارکت مردمی برکات زيادی در جامعه و کشور دارد، گفت: حضور نيروهای مردمی در جنگ تحميلی، محاسبات دشمن را بر هم زد و سرنوشت جنگ را تغییر داد.


استاندار چهارمحال و بختياری با تاکيد بر اينکه دولت درصدد است تا مشارکت مردم را در ساخت مسکن جلب کند، بيان کرد: اين کار برکات زيادی دارد، کارهای غيرممکن با مشارکت مردمی آسان می‌‌شود، اگر مردم به اقتصاد ورود پيدا کنند، قطعا مشکلات فعلی اقتصاد کشور حل می‌‌شود.


حيدری افزود: جلب مشارکت مردم و خيرين در انجام پروژه‌های خيری نيازمند فرهنگ‌سازی است، عرصه برای حضور خيرين در امر مدرسه‌سازی باز شود، در اين حوزه نبايد تنگ‌نظری داشت، اجرای طرح آجر به آجر نيز در همين راستا در دستور کار قرار گرفت، هر کس به اندازه بضاعت خود در پروژه خيری شرکت کند.


وی با اشاره به اينکه دولت بايد برای امور مختلف بايد ريل‌گذاری کند، عنوان کرد: در سفر رياست جمهوری اعتبارات قابل توجهی به مدرسه‌سازی اختصاص يافت و همچنين مقرر شد تمام مدارس کانکسی چهارمحال و بختیاری جمع‌آوری شود.


استاندار چهارمحال و بختياری با بيان اينکه استانداران بدون لکنت زبان مشکلات خود را به‌صورت مستقيم با رئيس‌جمهور در ميان می‌گذارند، گفت: اين يک ظرفيت بسيار خوب است تا مشکلات و مسائل استان را به‌صورت مستقيم با وی در ميان بگذاريم.


حيدری يادآور شد: خيرين مدرسه‌ساز يک ظرفيت بسيار خوب برای تقويت نظام تعليم و تربيت هستند و آمادگی لازم وجود دارد تا حمايت لازم از خيرين مدرسه‌ساز صورت بگيرد، نهضت مدرسه‌سازی در کشور با ورود خيرين به راه افتاد و اقدامات خوبی در اين حوزه صورت گرفته است.


وی با اشاره به اينکه بايد مجمع خيرين مدرسه‌ساز در شهرستان‌ها تشکيل شود، توضيح داد: می‌توان از ظرفيت خيرين هم‌استانی که در خارج از استان و کشور ساکن هستند نيز استفاده کرد.


استاندار چهارمحال و بختياری تصريح کرد: حضور خيرين در حوزه‌های مختلف چشمگير هستند و بايد مجامع خيری توسعه پيدا کنند، می‌توان از ظرفيت فضای مجازی و رسانه‌ها نيز برای فرهنگ‌سازی و جلب مشارکت خيرين استفاده کرد، بايد از تمامی ظرفيت‌های مغفول مانده استفاده کرد.
 
انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۳۸:۳۴

17 Jan 2023