۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۵۲۴۹۹
فرماندار شهرستان کوهرنگ خبر داد

آمادگی پیست اسکی کوهرنگ برای برگزاری مسابقات ملی

فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: آمادگی برگزاری مسابقات در سطح ملی در این پیست به اطلاع اداره ورزش و جوانان و فدراسیون‌های مرتبط رسانده شده است.
آمادگی پیست اسکی کوهرنگ برای برگزاری مسابقات ملی
شهباز اکبری فرماندار شهرستان کوهرنگ در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: ارتفاع برف در این شهرستان با وجود بارش‌های اخیر به حد قابل قبولی رسیده است.

وی تصریح کرد: شهرستان کوهرنگ به سبب برف زیادی که در آن وجود دارد مورد توجه علاقمندان به بازی‌های زمستانی قرار دارد و مقصد گردشگران بسیاری از نقاط مختلف کشور است.

اکبری یادآور شد: با توجه به جلسات مستمر و پیگیری‌های صورت گرفته برخی از نواقص موجود در پیست کوهرنگ شناسایی و رفع و این پیست راه‌اندازی شد.

فرماندار شهرستان کوهرنگ بیان داشت: شرایط از نظر رفاهی برای حضور علاقمندان به اسکی در پیست کوهرنگ فراهم است و قریب به ۲۰۰ تخت در شهرستان پیش‌بینی شده است.

وی از آمادگی ۳۶ مرکز رفاهی برای خدمت‌رسانی به گردشگران در شهرستان کوهرنگ خبر داد و یادآور شد: این درحالی است که مشکلات موجود در بحث سرویس‌های بهداشتی نیز مرتفع شده است.

اکبری با اشاره به تعریض جاده‌های دسترسی به این شهرستان بیان داشت: راهدارای و شهرداری بحث بازگشایی راه‌ها را در دستورکار خود قرار داده‌اند.

وی از آمادگی کامل پیست اسکی کوهرنگ خبر داد و گفت: آمادگی برگزاری مسابقات در سطح ملی در این پیست به اطلاع اداره ورزش و جوانان و فدراسیون‌های مرتبط رسانده شده است.

فرماندار شهرستان کوهرنگ ادامه داد: برنامه‌ریزی‌ها برای میزبانی از جشنواره ملی برف و یخ صورت گرفته و نتیجه تا آخر هفته اعلان می‌شود، با قطعی شدن این میزبانی به دانشگاه‌های مرتبط کشور اعلام می‌شود تا برای حضور در جشنواره وارد چهارمحال و بختیاری شوند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۲۶:۴۸

14 Jan 2023