۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴
کد مطلب : ۵۲۳۹۷
شهردار شهرکرد:

ایجاد مسیر فرهنگ و هنر در شهر مهربانی/ همکاری متولیان امر ضروری است

شهردار شهرکرد گفت: ایجاد یک مسیر گردشگری فرهنگ و هنر در شهرکرد ضروری است که باید متولیان امر برای انجام این کار به میدان بیایند.
ایجاد مسیر فرهنگ و هنر در شهر مهربانی/ همکاری متولیان امر ضروری است
به گزارش جهانبین نیوز؛ محمدحسین واحدیان در نخستین جلسه دبیرخانه شهر ملی نمد اظهارداشت: تمامی‌ دستگاه‌های متولی باید برای اجرای برنامه‌های شهر ملی نمد پای کار بیایند و همه متولیان سهیم باشند و موضوع گردشگری در شهر ما نهادینه شود.

وی با بیان اینکه مسیر گردشگری فرهنگ و هنر ایجاد شود، افزود: بحث بازآفرینی شهری در شهر باید فعال شود و می‌طلبد دستگاه‌های اجرایی به میدان بیایند.

شهردار شهرکرد با اشاره به اینکه ایجاد مسیر گردشگری موجب احیای بافت فرسوده شهر می‌شود، بیان کرد: فرصت‌های ایجاد شده در شهر را نباید از دست داد و باید از فرصت‌ها به نحو مطلوب استفاده کرد و مسیر گردشگری به عنوان یک نقطه شروع باید مدنظر قرار گیرد و نقش محور ایفا کند.

واحدیان ادامه داد: کارهای اساسی باید صورت پذیرد و سازمان‌های مردم نهاد باید مطالبه‌گری کنند و ادارات نیز همکاری لازم را برای ایجاد مسیر گردشگری فرهنگ و هنر به عمل آورند.

وی با بیان اینکه نگاهمان به گردشگری باید استانی باشد، گفت: در شهرکرد، قلعه چالشتر را داریم که ظرفیت خوبی برای جذب گردشگر است و باید سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری ترغیب شود.

شهردار شهرکرد تصریح کرد: از تنگ‌نظری‌ها باید پرهیز شود تا شاهد اتفاقات خوب در شهر باشیم و در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهر اعتبارات پیش‌بینی شود.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۲۰:۲۳

2 Jan 2023