۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲
کد مطلب : ۵۲۳۷۱
مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات کشور:

دشمني ها با ايران از طلوع آفتاب ولایت شروع شده است

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات کشور گفت: دشمنان اين مرز و بوم با راه‌اندازي جنگ‌ها و فتنه‌هاي مختلف در جهت براندازي ايران قوي و نظام اسلامي هستند و اين برنامه‌ها و دسيسه‌هاي دشمن است که با طراحي‌هاي جديد قصد براندازي جمهوري اسلامي ايران را دارد.
دشمني ها با ايران از طلوع آفتاب ولایت شروع شده است
به گزارش جهانبین نیوز  ؛ سردار حيدر بابااحمدي امروز در مراسم گراميداشت هفته بصيرت و ميثاق امت با ولايت در حسينيه اما جواد سپاه ناحيه لردگان گفت: از زمان طلوع آفتاب ولايت در اين سرزمين دشمني ها با ايران شروع شده است ، دشمن با تمام قوا و در جنگي ترکيبي به مصاف با ايران اسلامي آمده ، اما ايران قوي و مستقل بود که دشمن را در اين جنگ نيز ناکام گذاشت.
 
وي با تاکيد بر اينکه دشمن بر اين باور است که ايران به يک قدرت قوي و مستقل در جهان تبديل شده، افزود: دشمنان اين مرز و بوم با راه‌اندازي جنگ‌ها و فتنه‌هاي مختلف در جهت براندازي ايران قوي و نظام اسلامي هستند و اين برنامه‌ها و دسيسه‌هاي دشمن است که با طراحي‌هاي جديد قصد براندازي جمهوري اسلامي ايران را دارد.
 
بابا احمدی بیان داشت: در جنگ ترکيبي دشمن با طراحي جديد به دنبال ضربه زدن به نظام و ايجاد تفرقه در درون نظام را داشت که فتنه‌اي در درون کشور شروع شود تا مردم را نااميد کنند و در اين فتنه از تير سه شعبه استفاده کرد که ملت را نسبت به گذشته خود پيشمان و وضع حال را آشفته و نسبت به آينده مايوس و نااميد کنند.
 
وي با اشاره به مشکلات اقتصادي حاکم در کشور و تحريم‌ها افزود: دشمن با استفاده از وضعيت مشکلات اقتصادي و افزايش تحريم به دنبال اين است که ملت را درگير مسايل اقتصادي و معيشتي کند در حاليکه مردم بصير ايران با اجراي طرح کمک مومنانه در برابر جنگ نرم اقتصادي دشمن ايستادگي کردند.
 
بابااحمدي اظهارداشت: آينده جمهوري اسلامي، آينده درخشان است و دشمن فهميده است که در همه فتنه‌ها با حضور هوشمندانه سپاه و بصيرت مردم موفق نخواهد شد.
 
وي با تاکيد بر اينکه در نظام اسلامي به جايگاه زن توجه ويژه شده، افزود: عزت دادن به جايگاه زن از شعارهاي مهم نظام اسلامي است و نگاه اسلام به جايگاه زن بسيار بالاست و دشمن به دنبال اين است که با تحريف و جنگ نرم به جايگاه زن در اسلام ضربه وارد کند.
 
مسوول سازمان بسيج مساجد و محلات کشور اظهارداشت: دشمن با شگرد جنگ نرم شعار مرگ بر ديکتاتور را در جامعه توسعه داده در حاليکه در جمهوري اسلامي در ۴۳ سال گذشته حداقل يک انتخابات آزاد برگزار شده است.
 
به گفته وي، نبايد اجازه دهيم که ملت ايران از سر غفلت در مکر دشمن بيافتند و گوش و چشم مردم به خصوص جوانان و نوجوانان به سمت دهان دشمن باشد.
 
بابا احمدی به استفاده از ظرفيت فضاي رسانه‌اي کشور براي اطلاع رساني دقيق تاکيد کرد و گفت: امروزه برخي چشم‌ها و گوش‌ها متوجه دشمن است و اخبار و اطلاعات کشور را برخي از مردم از شبکه‌هاي بيگانه از جمله بي بي سي و اينترنشنان دنبال مي‌کنند در حاليکه زبان دشمن به دنبال ضربه دن به نظام اسلام و فروپاشي ايران قوي است تا با ايجاد جنگ رواني و جنگ نرم جلوي پيشرفت کشور و نظام اسلام را بگيرد.
 
وی با تاکيد بر اينکه دشمن به دنبال تحريم دولت و دستاوردهاي دولت و نظام اسلامي است، گفت:با گسترش جهاد خدمت و جهاد تبيين مي‌توان  دسيسه دشمن را برملا کرد.
 
۹ دي سالروز تعظيم و تکريم ملت بصير ايران است
 
مسوول سازمان بسيج مساجد و محلات کشور افزود: ۹ دي سالروز تعظيم و تکريم ملت عزيز،بصير و شريف ايران اسلامي است که با بصيرت در مقابل فتنه دشمن ايستادگي کردند.
 
وي به خلق حماسه مردم ايران در روز ۱۳ آبان، همچنين خاکسپاري شهداي گمنام در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در سراسر کشور و حضور ميليوني اقضار مختلف بسيج در روز پنج آذر و ديدار  تصويري با مقام معظم رهبري اشاره کرد و گفت: حضور با بصيرت  مردم در همه عرصه‌ها تيرخلاص به دسيسه و فتنه دشمن  است.
 
بابااحمدي به صف آرايي دشمن بر عليه ايران و نظام اسلامي و طراحي هاي جديد براي براندازي اين نظام اشاره اشارعه کرد و گفت: دشمن با اصل اسلام ناب مخالف است و از زواياي مختلف به دنبال ضربه زدن به نظام  است.
 
به گفته وي، جنگ و تقابل دشمن با اسلام ناب دائمي و زال ناپذير و هميشگي است و دشمن با تاکيک و دسيسه‌هاي متفاوت از جنگ جنگ هشت ساله، تحريم، تجزيه طلبي، تبعيد، ترور، جنگ نرم ،جنگ ترکيبي به دنبال ضربه زدن به نظام است.
 
مسوول سازمان بسيج مساجد و محلات کشور گفت: تحريم عليه ايران از سال ۴۳ شروع شد ه و با پيروزي انقلاب اسلامي تشديد شد و تاکنون نيز ادامه داشته است و دشمنان موفق نشدند که از اين دسيسه براي براندازي نظام استفاده کنند.

انتهاي خبر /
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱

ساعت:

۲۰:۴۰:۲۵

29 Dec 2022