۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
کد مطلب : ۵۲۳۲۵
رئیس شورای اسلامی شهرکرد:

رفع مشکلات پاکبانان اولویت اصلی شورای شهر است

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: این‌گونه نیست که زحمات و نیازهای پاکبانان دیده نشود، لذا در هر موقعیتی جهت رفع مشکلات آن‌ها تلاش می‌کنیم تا رضایت‌مندی این قشر حاصل شود.
رفع مشکلات پاکبانان اولویت اصلی شورای شهر است
به گزارش جهانبین نیوز؛ مصطفی حیدری رئیس شورای اسلامی شهرکرد در برنامه پاسداشت زحمات پاکبانان به مناسبت شب یلدا، اظهار کرد: شهر توسط پاکبانان تمیز می‌شود و پاکیزگی شهر رضایت شهروندان را به‌همراه دارد.

وی افزود: اینگونه نیست که زحمات و نیازهای پاکبانان دیده نشود، ما پاکبانان را می‌بینیم و در هر موقعیتی جهت رفع مشکلات آنان تلاش می‌کنیم تا رضایت‌مندی این قشر حاصل شود.

حیدری ضمن قدردانی از پاکبانان، گفت: پاکبانان شهرکرد شب‌ها بیدار هستند و به نظافت شهر می‌پردازند به نحوی که مردم هر صبح از تمیزی شهر لذت می‌برند، این تلاش‌ها ستودنی است؛ با این وجود می‌پذیریم که یک سری امکانات اندک است اما به سمت حل مشکل می‌رویم برای مثال باید وضعیت خودروهای حمل زباله تغییر کند که از وضع موجود رضایتمندی وجود ندارد.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد اضافه کرد: شورای شهر و شهرداری به دنبال این موضوعات مرتبط با پاکبانان هستند، خدا را شاکریم شهردار شهرکرد نیز از ابتدا در شهرداری فعالیت داشته و به موضوعات آگاهی دارد در کنار این مهم، شورای شهر و شهرداری نیز در جهت مرتفع ساختن مشکلات در کنار هم هستند که همین امر عامل مهمی در تحقق اهداف مدیریت شهری است.

محمدحسین واحدیان، شهردار شهرکرد نیز گفت: از پاکبانان شهر که همکاران من هستند برای نظافت شهر تشکر می‌کنم.

وی افزود: با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بسته‌های حمایتی برای شب یلدا برای پاکبانان آماده شده است؛ امیدواریم پاکبانان در شب یلدا، شب خوبی را در کنار خانواده سر کنند و در این شب دعاگوی همه خدمت کنندگان نظام جمهوری اسلامی ایران باشند تا قدم‌های خوبی برای شهر و کشور برداشته شود.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه دغدغه ما در حوزه خدمات شهری پابرجا است، تصریح کرد: دغدغه‌های مطرح شده توسط پاکبانان نیز مدنظر قرار دارد، تدابیری هم توسط حوزه‌های خدمات شهری و سازمان پسماند شهرداری در راستای اصلاح آنالیز ارائه خدمات اندیشیده شده است که در بسیاری مسائل از جمله حقوق و مزایا، ماشین‌آلات و کیفیت آنها، زیرساخت‌ها، تجهیزات و ادوات با کیفیت، موارد لازم مدنظر قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: این موارد برای مدیریت شهری بار مالی دارد اما تمام اعضای شورای اسلامی شهرکرد به این موضوع واقف هستند و برای ارائه خدمات به حوزه خدمات شهری این مهم را پذیرفتند، امیدواریم در راستای انعقاد یک قرارداد جامع برای شهرکرد، رضایت نسبی مردم و پاکبانان را جلب کنیم تا در نهایت اقدامات ارزنده‌ای را ارائه دهیم.

واحدیان با اشاره به برگ‌ریزان فصل پاییز، گفت: پاکبانان شهر را بسیار خوب در این حوزه تمیز کردند و از عهده کار برآمدند؛ در بارندگی‌ها نیز کمترین آب‌گرفتگی را داشتیم که نشان از تلاش مضاعف نیروهای شهرداری است. شایان ذکر است، در این برنامه، ۴۰۰ بسته حمایتی بین پاکبانان شهرداری شهرکرد توزیع شد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۱۷:۱۷

21 Dec 2022