۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲
کد مطلب : ۵۲۳۱۰
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان چهارمحال وبختیاری:

اولین نمایشگاه صنایع دستی بسیج در شهرکرد برگزار شد

محسن کریمی گفت: به مناسبت شب یلدا اولین نمایشگاه صنایع دستی بسیج به همت سازمان بسیج هنرمندان سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری و با همکاری اداره کل صنایع دستی و گردشگری میراث فرهنگی استان در ایام شب یلدا و در مرکز استان برگزار شد.  
اولین نمایشگاه صنایع دستی بسیج در شهرکرد برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ محسن کریمی مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال وبختیاری در حاشیه رونمایی از اولین نمایشگاه صنایع دستی بسیج در استان اظهار کرد: به مناسبت شب یلدا اولین نمایشگاه صنایع دستی بسیج به همت سازمان بسیج هنرمندان سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری و با همکاری اداره کل صنایع دستی و گردشگری میراث فرهنگی استان در ایام شب یلدا و در مرکز استان برگزار شد.
 
وی افزود: تعداد حاضران و شرکت کنندگان در این نمایشگاه 25 صنعتگر می باشند و آثار برتر در اسفند ماه به جشنواره کشوری که در تهران برگزار می گردد فرستاده خواهد شد و در آنجا صنایع خود را به نمایش عموم می گذارند.
 
کریمی بیان کرد: در جشنواره سراسری در تهران رقابت بین شرکت کنندگان برگزار شده و به صنعتگران اول تا سوم جوایز اهدا می گردد، از تمامی خانواده های استان دعوت می کنیم تا برای دیدن این نمایشگاه در مجموعه خانه معلم چهارراه بوعلی مراجعه کنند.
 
علیرضا جیلان مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری نیز در این نمایشگاه اظهار کرد: به همت سازمان بسیج هنرمندان سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان موفق شدیم در حوزه صنایع استان جشنواره نمایش و فروش صنایع دستی راه اندازی کنیم و سوغات محلی و دستبافت های محلی استان را به نمایش مردم بگذاریم.
 
وی گفت: محل این نمایشگاه صنایع دستی چهارراه ابوعلی سینا در مجموعه خانه معلم است که از روز یکشنبه 27 آذرماه سال جاری تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.
 
جیلان در آخر ادامه داد: اختتامیه این نمایشگاه در روز پنجشنبه 30 آذرماه و همزمان با شب یلدا برگزارخواهد شد، این نمایشگاه که ارتباط بسیج با صنایع دستی را بیشترنمایش می دهد، عموم مردم شهرکرد و استان می توانند به همراه خانواده جهت بازدید و خرید از غرفه های این نمایشگاه دیدن کنند.


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱

ساعت:

۰۸:۴۵:۴۸

19 Dec 2022