۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴
کد مطلب : ۵۲۲۹۵

آماده باش شهرداری شهرکرد برای بارش‌های برف و باران

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد گفت: ستاد مدیریت بحران شهرداری شهرکرد جهت ارائه خدمات به شهروندان در زمان بارش برف و باران در حالت آماده باش کامل است.
آماده باش شهرداری شهرکرد برای بارش‌های برف و باران
به گزارش جهانبین نیوز؛  محمدرضا محمدیان با اشاره به شروع بارش برف در شهرکرد اظهارداشت: 30 دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین برای برف‌روبی معابر و خیابان‌های شهر در حالت آماده‌باش کامل هستند و 1100 تن شن و نمک برای جلوگیری از لغزندگی معابر پیش‌بینی شده است.

وی افزود: در حال حاضر 80 نیروی پاکبان و راننده جهت برف‌روبی و ارائه خدمات به شهروندان در حال آماده باش هستند و در صورت افزایش بارش‌ها تعداد نیروها برای خدمات‌رسانی افزایش می‌یابد.

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد بیان کرد: در راستای رفاه حال شهروندان در حال حاضر در گردنه باباولی در منظریه و جاده دانشگاه آزاد عملیات شن و نمک‌پاشی انجام شد.

محمدیان با اشاره به آبگرفتگی برخی مسیل‌ها و کانل‌ها در سطح شهر ادامه داد: ریختن زباله و مصالح ساختمانی توسط برخی شهروندان موجب گرفتگی مسیل و کانال در خیابان امیرکبیر و رجایی شده بود که توسط نیرهای خدمات شهری رفع شد.

وی گفت: یکی دیگر از دلایل آبگرفتگی مسیل و جداول نصب پل‌های غیراصولی توسط شهروندان بر روی کانال‌ها می‌باشد.

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد تصریح کرد: از شهروندان تقاضا می‌گردد همکاری لازم را با مدیریت شهری به عمل آورند تا در فصل زمستان بتوانیم از آب گرفتگی جوی و جداول و کانال‌ها جلوگیری و هدایت آب‌های سطحی به درستی انجام شود.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۱۵:۳۱

17 Dec 2022