۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
کد مطلب : ۵۲۲۹۰
حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام:

دانشجویان و اساتید باید با جدیت دست‌ مستکبر را از محیط های فرهنگی دور کنند

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام گفت: یکی از دلایل برخی اتفاقات در دانشگاه‌ها نتیجه دوری حوزه و دانشگاه است؛ دانشجویان و اساتید باید با جدیت دست‌ مستکبر را از این محیط فرهنگی دور کنند.
دانشجویان و اساتید باید با جدیت دست‌ مستکبر را از محیط های فرهنگی دور کنند
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین نکونام نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرد اظهار کرد: به خدمات فعالان این عرصه  توجه کمتری شده در حالی که این قشر نقش مهمی در رفاه و آسایش مردم دارند.

وی بیان کرد: رانندگان با سختی‌های جاده، اضطراب و تنهایی تلاش می‌کنند تا اقلام و نیاز‌های مردم به دستشان رسیده و مسافران را جابجا کنند.

امام جمعه شهرکرد گفت: در عرصه‌های دیگر هم در پشت صحنه فعالیت‌های زیادی صورت می‌گیرد تا ما در آسایش باشیم به مانند آب و گاز که به راحتی در اختیار ما قرار می‌گیرد.

نماینده، ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به فرارسیدن شب یلدا و اهمیت نگاه توحیدی در این شب بلند گفت: دورهمی‌ها در این شب از فرهنگ زیبای ما است که توصیه اسلام هم بوده است.

حجت الاسلام والمسلیمن نکونام تصریح کرد: ۲۷ آذر مصادف با شهادت شهید مفتح است که به روز وحدت حوزه و دانشگاه هم نامگذاری شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد ابراز کرد: یکی از دلایل برخی اتفاقات در دانشگاه‌ها نتیجه دوری حوزه و دانشگاه است؛ دانشجویان و اساتید باید با جدیت دست‌ مستکبر را از این محیط فرهنگی دور کنند.



انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱

ساعت:

۱۴:۱۳:۱۳

16 Dec 2022