۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
کد مطلب : ۵۲۲۴۰
استاد حوزه علمیه استان چهارمحال و بختیاری؛

برای ارتقا از پله های معنویت می بایست به روایات اهل بیت تمسک بجوییم

حجت الاسلام فاضلی گفت: برای ارتقا از پله های معنویت می بایست به روایات اهل بیت تمسک بجوییم، زیرا که حضرت زهرا (س) فرمودند: من از شما تلاوت قرآن، نگاه به چهره پیامبر(ص) و انفاق در راه خدا را دوست دارم.
برای ارتقا از پله های معنویت می بایست به روایات اهل بیت تمسک بجوییم
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین فاضلی استاد حوزه علمیه استان چهارمحال وبختیاری در حاشیه مراسم تشییع پیکر مطهر شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس که ظهر امروز در حسینیه آیت الله بهاء الدینی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان برگزار شد اظهار کرد: اهل بیت مصداق شجره طیبه الهی هستند و حضرت زهرا (س) در روایات، شاخه اصلی این شجره طیبه است.

وی افزود: حضرت فاطمه (س) جایگاه والایی نزد خداوند متعال دارد و بسیاری از روایات در فضیلت آن بانوی مکرمه از زبان خداوند متعال بودند.

فاضلی افزود: مهریه حضرت زهرا (س) خمس زمین است و هرکجا ما نشست و برخاست می کنیم در ملک حضرت زهرا هستیم.

وی در ادامه با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، پیشرفت معنویت و رشد معنوی جامعه را متذکر شده اند، بنابر این ما جاده ای جز توسل و دست زدن به دامان اهل بیت (ع) نداریم.

فاضلی عنوان کرد: برای ارتقا از پله های معنویت می بایست به روایات اهل بیت تمسک بجوییم، زیرا که حضرت زهرا (س) فرمودند: من از شما تلاوت قرآن، نگاه به چهره پیامبر(ص) و انفاق در راه خدا را دوست دارم.

وی ادامه داد: آن بانو مکرمه به این سه مورد به خاطر اهمیت فوق العاده ای که دارد توجه بسیار داشت، حضرت زهرا (س) به همسایگان توجه ویژه ای داشت و حتی کسانی که به او بی احترامی می کردند.

فاضلی در پایان بیان کرد: اگر ما می خواهیم اهداف والای انقلاب اسلامی را اجرایی کنیم باید به ریسمان الهی که اهل بیت (ع) و قرآن هستند دست بزنیم.

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱

ساعت:

۱۱:۵۷:۳۴

8 Dec 2022