۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۵۲۲۳۵
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل؛

۱۶ آذرماه يادآور رشادت دانشجوياني که در برابر تيرهاي استعماري دشمن سینه‌ سپرکردند

سيد عقيل موسوي گفت: 16 اذرماه روز دانشجوست که نشان از پايمردي و ايستادگي دانشجوي مسلمان در برابر نظام سلطه دارد و ياد آور رشادت دانشجوياني است که سينه خود را در برابر تيرهاي استعماري دشمن سپر کردند و در گذر زمان فرياد ضد استکباري ملت ايران را به گوش جهانيان رسانده اند.
۱۶ آذرماه يادآور رشادت دانشجوياني که در برابر تيرهاي استعماري دشمن سینه‌ سپرکردند
به گزارش جهانبین نیوز؛ سيد عقيل موسوي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل با صدور پيامي ضمن پاسداشت 16 آذر روز دانشجو، ياد و خاطره شهداي مبارز برابر استکبار در سال 1332 را گرامي داشت.



وی اظهار کرد: 16 اذرماه روز دانشجوست که نشان از پايمردي و ايستادگي دانشجوي مسلمان در برابر نظام سلطه دارد و ياد آور رشادت دانشجوياني است که سينه خود را در برابر تيرهاي استعماري دشمن سپر کردند و در گذر زمان فرياد ضد استکباري ملت ايران را به گوش جهانيان رسانده اند.

موسوی ادامه داد: 16 آذرماه روزي است که دانشجويان آگاه با الهام از سيره سياسي الهي امام امت ، نصايح رهبر فرزانه انقلاب و حرکت در خط سرخ شهادت ،توانسته است دور از هياهوي تبليغاتي دشمنان، استقلال طلبي، آزادي خواهي و استکبار ستيزي خود را حفظ کند و امروز با افتخار خود را پيشران همه ي حرکتهاي جهادي و انقلابي مي دانند که بحق هم همين است.

وی روز دانشجو را به همه ي دانشجويان عزيز شهرستان اردل تبريک گفت  و آرزوي سلامتي و کسب درجات عالي تحصيلي همراه با معنويت را برای دانشجویان از خداوند متعال خواستار شد.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۴۵:۳۶

7 Dec 2022