۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
کد مطلب : ۵۲۲۳۴
استاندار چهارمحال و بختیاری؛

جشنواره‌های هنری، زمینه فعالیت هنرمندان را فراهم می‌کنند/ اثر یک عکس، فراتر از ساعت‌ها سخنرانی

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برگزاری جشنواره‌های هنری فرصتی فراهم می‌کند تا زمینه فعالیت هنرمندان به ویژه آن‌هایی که تعهد دارند فراهم شود، دانستن حق مردم است که بدانند مسؤولان چه می کنند و جشنواره‌هایی همچون جشنواره عکس خدمت این فرصت را ایجاد می‌کند.
جشنواره‌های هنری، زمینه فعالیت هنرمندان را فراهم می‌کنند/ اثر یک عکس، فراتر از ساعت‌ها سخنرانی
به گزارش جهانبین نیوز; غلامعلی حیدری پیش از ظهر امروز در اختتامیه اولین جشنواره عکس خدمت در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: هدف از برگزاری جشنواره این است که بتوانیم از نوجوانان، جوانان و هنرمندان صیانت کنیم.
 
وی با اشاره به اینکه جشنواره‌ها فرصتی برای آن است که هنرمندان هنر خود را به نمایش بگذارند و شناخته شوند، افزود: این توانمندی را جوانان و نوجوانان دارند تا با ذوق سرشار خود بتوانند از هنر خود در مسیر درست استفاده کنند.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: استفاده از هنر و هنرمندان برای بیان آرمان‌های انقلاب، امیدآفرینی و اعتمادسازی بین مردم است.
 
حیدری گفت: برگزاری جشنواره‌های هنری فرصتی فراهم می‌کند تا زمینه فعالیت هنرمندان به ویژه آن‌هایی که تعهد دارند فراهم شود، دانستن حق مردم است که بدانند مسؤولان چه می کنند و جشنواره‌هایی همچون جشنواره عکس خدمت این فرصت را ایجاد می‌کند.
 
وی ادامه داد: ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه از طریق فرهنگ و هنر امکان پذیر است، زبان هنر تاثیرگذارترین زبان‌ها است که در ذهن‌ها می ماند، هنر اثرگذار و کاهش دهنده آسیب‌های اجتماعی است.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه فعالیت در هنرهای مختلف ازجمله فیلم، نقاشی، تئاتر، عکس و... اعتماد به نفس فرد را بالا می‌برد، عنوان کرد: همدلی و هم افزایی هنرمندان پبشکسوت، نسل گذشته و نسل‌های جدید به‌واسطه هنر امکان پذیر است.
 
حیدری با تاکید بر اینکه هنرمندان و هنر بصری نقش موثری در انعکاس وقایع و دستاوردها دارد، خاطرنشان کرد: هنرمندان در به تصویر کشیدن خلاقانه ظرفیت استان چهارمحال و بختیاری به کشور می توانند بسیار موثر عمل کنند.
 
وی اضافه کرد: برگزاری جشنواره عکس خدمت می‌تواند به کشور تعمیم داده شود تا به عنوان یک فرصت خدمات نظام، دولت و خدمت‌گذاران بیان شود.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: برای مثال می‌توان به بحث قطعی آب شهرکرد و تلاش‌ها برای اتصال آب را اشاره کرد که خدمت‌گذاران مردم حتی سه شیفت مشغول به کار بودند و برخی از تکنسین‌ها در لوله‌های انتقال آب به خواب می‌رفتند.
 
حیدری تاکید کرد: اثر یک عکس می‌تواند از ساعت‌ها سخنرانی بیشتر باشد، لازمه هنر به‌ویژه عکاسی صبر و حوصله زیادی است.
 
وی افزود: کشور ایران تمدن بزرگ و اصیلی دارد و می‌توان با زبان هنر به ویژه عکاسی این قدمت تاریخی و زیبایی‌های کشور را به تصویر کشید.
 
انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۵۶:۲۴

7 Dec 2022