۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
کد مطلب : ۵۲۲۲۷
رئيس سازمان جهاد كشاورزی چهارمحال و بختیاری؛

توليد فراورده‌های لبنی چهارمحال و بختیاری 2.5 برابر توليد در كشور است

رئيس سازمان جهاد كشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: سرانه توليد فراورده‌های لبنی چهارمحال و بختیاری 2.5 برابر سرانه توليد در كشور است و با توجه به اين پتانسيل بايد از برپايی اين نمايشگاه جهت برندسازی استفاده كنيم.
توليد فراورده‌های لبنی چهارمحال و بختیاری 2.5 برابر توليد در كشور است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حسين برزگر رئيس سازمان جهاد كشاورزی چهارمحال و بختیاری در نشست هماهنگی برپایی اولين نمايشگاه تخصصی شيلات، آبزيان، دام و طيور، زنبورعسل، دامپزشكی و فراورده‌های لبنی، اظهار کرد: فرصت برگزاری این رویداد نمایشگاهی را برای برندسازی و ارتباط با شرکت‌های دانش بنیان مغتنم بشمارند.
 
وی افزود: سرانه توليد فراورده‌های لبنی چهارمحال و بختیاری 2.5 برابر سرانه توليد در كشور است و با توجه به اين پتانسيل بايد از برپايی اين نمايشگاه جهت برندسازی استفاده كنيم.
 
رئيس سازمان جهاد كشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نقش اين نمايشگاه  برای ایجاد فرصت‌های بازاریابی، فروش، برندسازی و شبکه‌سازی بسیار حائز اهمیت است و اولين نمايشگاه تخصصی شيلات، آبزيان، دام و طيور، زنبورعسل دامپزشكی و فراورده‌های لبنی به عنوان پلتفرم بزرگی برای ایجاد تعامل و همکاری میان تولیدکنندگان و صاحبان صنایع با شرکت‌های دانش بنیان و متخصصان خواهد شد.
 
برزگر عنوان کرد: هدف از برگزاری اين نمايشگاه، حمایت هر چه گسترده‌تر از کلیه فعالان تولیدی در حوزه شيلات، آبزيان، دام و طيور، زنبورعسل، و فراورده‌های لبنی در چهارمحال و بختیاری است که در نهایت به رونق اقتصادی کمک خواهد کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: اولين نمايشگاه تخصصی شيلات، آبزيان، دام و طيور، زنبورعسل دامپزشكی و فراورده‌های لبنی از 17 الی 20 بهمن ماه سال جاری در محل نمايشگاه‌های بين‌المللی چهال محال و بختیاری برگزار خواهد شد .
 
انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۲۳:۵۱

6 Dec 2022