۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳
کد مطلب : ۵۲۲۱۹
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبر داد

فعالیت سامانه بارشی در چهارمحال و بختیاری تا روز چهارشنبه

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: پس از یک وقفه بارش برای امروز تا روز چهارشنبه در برخی نقاط چهارمحال و بختیاری ناپایداری‌هایی به شکل بارش باران، برای مناطق جنوبی‌تر استان حتی رعد و برق، در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف، وزش باد به نسبت شدید و در گردنه‌ها مه و کاهش دید را خواهیم داشت.
فعالیت سامانه بارشی در چهارمحال و بختیاری تا روز چهارشنبه
مهران چراغ‌پور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: سامانه بارشی از دو روز گذشته وارد استان شده است و مناطق جنوبی مثل لردگان و مالخلیفه را تحت تاثیر قرار داده و بارش‌های محدودی را شاهد بودیم.
 
وی افزود: پس از یک وقفه بارش برای امروز تا روز چهارشنبه در برخی نقاط چهارمحال و بختیاری ناپایداری‌هایی به شکل بارش باران، برای مناطق جنوبی‌تر استان حتی رعد و برق، در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف، وزش باد به نسبت شدید و در گردنه‌ها هم مه و کاهش دید را خواهیم داشت.
 
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بیشتر بارش‌ها در نوار غربی و جنوبی استان است و برای پنجشنبه و جمعه بارش مناسبی پیش‌‍بینی نمی‌شود.
 
چراغ‌پور با اشاره به اینکه ادامه بارش‌ها برای اوایل هفته آینده هستند عنوان کرد: به مردم توصیه می‌شود از اطراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند، از صعود به ارتفاعات پرهیز کنند و به دلیل وقوع رعد و برق از چرای دام‌ها در دشت‌ها وسیع دوری کنند.
 
وی تاکید کرد: شهروندان در هنگام عبور از گردنه‌های برف‌گیر در چهارمحال و بختیاری تجهیزات ایمنی را به همراه داشته باشند.
 
انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱

ساعت:

۰۹:۰۳:۴۶

6 Dec 2022