۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸
کد مطلب : ۵۲۲۱۲

مطالبه‌گری مردم از شورای شهر/ طلسم پروژه روگذر و زیرگذر در شهر را بشکنید

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: اجازه دهیم طلسم کار شکسته و کلنگ یکی از پروژه‌های روگذر و زیرگذر به زمین زده شود تا مرحله به مرحله سایر پروژه‌ها را اجرا و گره ترافیکی شهر را باز کنیم.
مطالبه‌گری مردم از شورای شهر/ طلسم پروژه روگذر و زیرگذر در شهر را بشکنید
به گزارش جهانبین نیوز؛ مصطفی حیدری در صحن علنی شورای اسلامی با اشاره به ضرورت اجرای پروژه روگذر و زیرگذر اظهارداشت: در شورای دوره قبل توافقات با قرارگاه خاتم‌الانبیاء در راستای اجرای پروژه روگذر و زیرگذر در شهرکرد انجام و مطالعات طرح میدان معلم آغاز شد اما امروز باید اجرای پروژه را عملیاتی کنیم.

وی افزود: واحد مدیریت ترافیک شهرداری باید هرچه سریع‌تر نسبت به تکمیل طرح‌ مطالعاتی 3 پروژه روگذر و زیرگذر براساس اولویت انجام و در اسرع وقت مصوبات شورای ترافیک استان و شهرستان را اخذ کند.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد تکمیل طرح‌های اولویت‌دار را برای مدیریت شهری ضروری دانست و بیان کرد: مردم از شورا مطالبه‌گری می‌کنند و شورا آمادگی دارد تا برای تسریع در روند اخذ مجوزات همکاری لازم را به عمل آورد.

حیدری ادامه داد: اجازه دهیم طلسم کار شکسته و کلنگ یکی از پروژه‌های روگذر و زیرگذر به زمین زده شود تا مرحله به مرحله سایر پروژه‌ها را اجرا و گره ترافیکی شهر را باز کنیم.

یوسف صادقی نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد در ادامه جلسه ضمن گلایه از زمان‌برشدن طرح جامع ترافیک شهر خاطرنشان کرد: طرح جامع شهر در حال تصویب است اما طرح ترافیک چه زمانی قرار است به تصویب و اجرایی شود و چرا ناظر به کارگرفته شده از طرح با خبر نیست.

وی با اشاره به مشکلات ترافیکی شهر افزود: بیشترین گره ترافیکی در خیابان کاشانی در چهارراه دولت، چهارراه هواپیمایی و سپس خیابان آیت‌الله طالقانی به آیت‌الله کاشانی است بنابراین باید براساس اولویت اجرای پروژه روگذر و زیرگذر را در دستور کار قرار دهیم.

صادقی تصریح کرد: نباید ترافیک میرآباد غربی و منظریه را به داخل شهر منتقل کنیم بلکه باید بلوار امام خمینی(ره) در میرآباد بازگشایی تا از بار ترافیکی شهر کاسته شود.

محمدرضا بیاتی عضو شورای اسلامی شهرکرد نیز در ادامه جلسه بیان کرد: اجرای پروژه روگذر و زیرگذر میدان بوعلی سینا به کمربندی جنوب یکی از طرح‌های اولویت‌دار و توجیه‌پذیرتر است تا بخشی از بار ترافیکی شهر کاسته شود.

وی با بیان اینکه در اجرای پروژه‌ها باید به مباحث تخصصی و فنی توجه شود، گفت: در ابتدا باید پروژه فوق و سپس روگذر و زیرگذر میدان معلم و طالقانی به کاشانی اجرا شود.

بیاتی ضمن تاکید برحضور چند روزه مشاور و ناظر طرح جامع ترافیک در شهر خاطرنشان کرد: مشاور طرح ترافیکی باید به صورت میدانی مشکلات ترافیکی شهر را بررسی و سپس طرح ارائه کند بنابراین لازم است چند روز در شهرکرد مستقر شود.

فرشاد چراغپور عضو شورای اسلامی شهرکرد نیز در ادامه جلسه بیان کرد: مشاور طرح ترافیک با حضور در شهر می‌تواند در ساعات پیک ترافیک به شهر برود تا بهتر بتواند طرح را آماده کند.

وی با اشاره به اجرای پروژه روگذر و زیرگذر در شهر گفت: پروژه روگذر و زیرگذر میدان بوعلی سینا به کمربندی اجرا و همزمان کلنگ پروژه طالقانی به کاشانی به زمین زده شود و طی سال‌های بعد پروژه میدان معلم تصویب و اجرا شود.

فاطمه بیگی عضو شورای اسلامی شهرکرد نیز در ادامه جلسه خاطرنشان کرد: بیشترین گره ترافیکی و پیک ترافیک در خیابان کاشانی است بنابراین اجرای پروژه روگذر و زیرگذر از خیابان کاشانی آغاز و سپس پروژه‌های بعدی اجرایی شود.

وی گفت: هرچه سریع‌تر باید مشکلات ترافیکی مردم در شهر را رفع کنیم بنابراین اجرای این پروژه‌ها باید در اولویت قرار داده شود.

ماشاالله ایزدی عضو شورای اسلامی شهرکرد نیز در ادامه جلسه گفت: بیشترین ترافیک در میدان معلم و میدان شهداء است بنابراین باید اجرای پروژه روگذر و زیرگذر میدان معلم در اولویت قرار داده شود تا بار ترافیکی شهر کم شود.

داوود نجفی عضو شورای اسلامی نیز در ادامه جلسه گفت: امید داریم که پروژه‌‌های روگذر و زیرگذر زودتر به نتیجه برسند و مردم شهر در راستای روان‌سازی ترافیک از این طرح‌ها بهره‌مند شوند.

محمدحسین واحدیان شهردار شهرکرد در جلسه از مدیریت حمل و نقل و ترافیک خواست تا پایان دی ماه مطالعات یکی از سه پروژه روگذر و زیرگذر در شهر تکمیل و مجوزات و مصوبات لازم از شورای ترافیک استان و شهرستان اخذ شود.

در پایان مشاور، طرح میدان معلم جهت احداث روگذر و زیرگذر را ارائه کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱

ساعت:

۰۹:۲۳:۵۴

5 Dec 2022