۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۸
کد مطلب : ۵۲۲۰۸
در مسابقات جهانی ووشو؛

مربی ایرانی سکان‌دار هدایت تیم ملی ووشو کرواسی در اندونزی شد

مربی ووشو اهل استان چهارمحال و بختیاری گفت: به‌عنوان مربی تیم ملی ووشو کشور کرواسی، همراه آنان در مسابقات جهانی در اندونزی هستم، پیش از این نیز در مسابقات آزاد در کشور ترکیه مربی این تیم بودم.
مربی ایرانی سکان‌دار هدایت تیم ملی ووشو کرواسی در اندونزی شد
حبیب بهمنی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: به‌عنوان مربی تیم ملی کشور کرواسی، به همراه دیگر مربی اهل این کشور همراه آنان در مسابقات قهرمانی جهان خواهم بود.
 
وی افزود: پیش از این نیز در مسابقات آزاد بین المللی که در کشور ترکیه برگزار شد به همراه دیگر مربی تیم، دَن پوتینا مربی اهل این کشور هدایت تیم ووشو کرواسی را برعهده داشتیم، در این مسابقات ۴۵۰ ورزشکار از کشورهای مختلف جهان حضور داشتند و ووشوکاران کرواسی توانستند برای اولین بار در رده سنی بزرگسالان مدال نقره و جوانان مدال طلا در بخش ساندا کسب کنند.
 
مربی تیم ملی ووشو کرواسی عنوان کرد: در مسابقات جهانی ووشو، تیم کرواسی یک شرکت کننده دارد و وی با کسب مدال طلا در مسابقات آزاد کشور ترکیه توانست راهی اندونزی شود.
 
بهمنی با اشاره به اینکه هشتمین دوره مسابقات ووشو جوانان جهان روزهای ۱۱ تا ۱۹ آذرماه سال جاری در شهر «تانگرانگ» اندونزی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: تیم ملی ایران نیز با یک ترکیب قوی از ووشوکاران در این رقابت‌ها حاضر است و برای تیم ملی ایران آرزوی موفقیت کرد .
 
وی با تاکید بر اقدامات مؤثر فدراسیون ووشو در سال‌های گذشته که منجر به تغییرات بسیار اثربخش و گسترده در این رشته ورزشی شده است، اضافه کرد: مدیریت قوی در فدراسیون و ترکیب حرفه‌ای کادر فنی با سرمربیگری حسین اوجاقی باعث شد تا تیم ملی ووشو ایران، اکنون در رده اول دنیا قرار بگیرد.
 
 این مربی ووشو بیان کرد: خوشبختانه ووشو در ایران همیشه در همه عرصه‌ها قدرتمند ظاهر شده است، گواه این مدعا نیز ایرانی‌هایی هستند که در این رشته کرسی‌های بین المللی مختلفی را کسب کردند، از آن جمله مهدی علی نژاد نائب رئیس فدراسیون ووشو آسیا و عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی، مربیان و داوران بین المللی، هیات‌های ژوری ایرانی در مسابقات مختلف و … هستند.

 
انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱

ساعت:

۰۸:۱۲:۰۴

4 Dec 2022