۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
کد مطلب : ۵۲۲۰۶
رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری:

برگزاری اولین جشنواره جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری

علی احمدی رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: اولین جشنواره جوانی جمعیت با موضوعات فرهنگی ، اجتماعی، علمی، هنری و پژوهشی به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شده است.
برگزاری اولین جشنواره جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز ؛ علی احمدی رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری در اختتامیه اولین جشنواره جوانی جمعیت در شهرکرد اظهار کرد: اولین جشنواره جوانی جمعیت با موضوعات فرهنگی ، اجتماعی، علمی، هنری و پژوهشی به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره با حمایت ستاد جمعیت استان و دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد تصریح کرد: این جشنواره با حضور دبیر ستاد جمعیت کشور، استاندار و همه مدیران کل استانی و هسته های جمعیت یاور در شهرستان های 10 گانه برگزار شد.

احمدی اذعان داشت: حدود 130 اثر به این جشنواره رسیده که پس از داوری 30 اثر برگزیده و از منتخبین تجلیل به عمل آمد.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون اقدامات خوبی در راستای جوانی جمعیت انجام شده است خاطر نشان کرد: همه فعالیت ها و تلاش برای اغناسازی جامعه در راستای پیاده سازی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به کار گرفته شده است.

احمدی در پایان خاطر نشان کرد: در این جشنواره از سراسر کشور حضور داشتند.

جمعیت یکی از مقوله‌های تاثیرگذار در کشور است

در ادامه ارسلان خالدی‌فر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اظهار کرد: نیروی کار جوان و مولد از ضرورت‌های توسعه در هر کشوری محسوب می‌شود، حتی در کشورهای توسعه یافته نیز اگر نیروی جوان وجود نداشته باشد، پیشرفت متوقف خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه  جمعیت یکی از مقوله‌های تاثیرگذار در کشور است تصریح کرد: جمعیت در آیات و روایات نیز مورد توجه قرار گرفته است، بی‌توجهی به مسئله جوانی جمعیت مشکلات بسیاری را ایجاد می‌کند.

خالدی‌فر یادآور شد: بحث جوانی جمعیت به یک دغدغه در کشور تبدیل شده است، درهمین راستا قرارگاه جوانی جمعیت در استان تشکیل شد و باید از این فرصت به خوبی استفاده کنیم.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱

ساعت:

۱۴:۰۷:۴۷

3 Dec 2022