۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸
کد مطلب : ۵۲۱۷۸

۸ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در طرح عمان سامانی تخریب شد

اعظم شیخ سامانی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان گفت: در ادامه برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز در سامان و به منظور حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی و باغی ۸ مورد ساختمان غیر مجاز به مساحت ۵۶۰ متر مربع در طرح عمان سامانی تخریب شد .
۸ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در طرح عمان سامانی تخریب شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ اعظم شیخ سامانی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان گفت: در ادامه برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز در سامان و به منظور حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی و باغی ۸ مورد ساختمان غیر مجاز به مساحت ۵۶۰ متر مربع در طرح عمان سامانی تخریب شد .

احسان محمدی کارشناس حقوقی امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان سامان افزود: این ساخت‌ و ساز‌های غیرمجاز شامل هشت مورد ساختمان بود که با حکم قطعی قضایی و همکاری نیروی انتظامی، همکاری امور اراضی شهرستان سامان و دستگاه‌های اجرایی مرتبط تخریب شد.

محمدی خاطرنشان کرد: طرح عمان سامانی با وسعت ۱۶۰۰ هکتار بزرگترین طرح باغی استان چهارمحال و بختیاری می‌باشد که تاکنون ۱۹  فقره ساخت و ساز غیر مجاز در این طرح تخریب شده است، ۲۰ فقره ساخت و سازهای غیر مجاز هم شناسایی و توسط گشت امور اراضی اخطاریه مربوطه صادر شده و بقیه ساخت و سازهای غیر مجاز نیز در حال رصد و شناسایی می‌باشد.

علی نصیری مسئول گشت امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان سامان در پایان عنوان کرد: بر اساس قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی جرم محسوب می‌شود و از کشاورزان درخواست می‌شود قبل از انجام هرگونه اقدام در اراضی زراعی و باغی اعم از خرید و فروش، تفکیک، دیوار و فنس‌کشی، احداث بنا و به طور کلی هرگونه تغییر کاربری به مدیریت و مراکز  و امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان‌ سامان مراجعه کنند.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱

ساعت:

۰۹:۰۱:۱۶

28 Nov 2022