۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
کد مطلب : ۵۲۱۶۹
مدیرعامل هلدینگ پایاصنعت:

شناخت، مهم‌ترین فاکتور در جهاد تبیین است/دشمن با سیاه‌نمایی و کتمان پیشرفت‌ها به دنبال دست‌یابی به اهداف خود است

مدیرعامل هلدینگ پایاصنعت با اشاره به اینکه مهم‌ترین چیزی که در جهاد تبیین نیاز می‌شود، بحث شناخت است گفت: اینکه ما را از طریق فضای مجازی درگیر یک‌سری موهومات مانند کشته‌سازی‌ها کنند و شعار زن، زندگی، آزادی سر دهند همه لایه‌های جزئی از اتفاقاتی مهم است.
شناخت، مهم‌ترین فاکتور در جهاد تبیین است/دشمن با سیاه‌نمایی و کتمان پیشرفت‌ها به دنبال دست‌یابی به اهداف خود است
به گزارش جهانبین نیوز؛ سیدعلیرضا شیرازی مدیرعامل هلدینگ پایاصنعت پیش از ظهر امروز در همایش تبیینی بنیاد مستضعفان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: جمهوری اسلامی بخشی از انقلاب اسلامی بوده، چراکه انقلاب اسلامی محدود به ایران نیست و یک انقلاب جهانی است، که به زودی به انقلاب جهانی حضرت صاحب الزمان (عج) متصل خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه هرکسی زنده است و روحیه پویا دارد بسیجی است تصریح کرد: هر کسی روحیه جهادی دارد، در کاری که انجام می‌دهد خدا را در نظر بگیرد و در کنار عمل‌گرایی آرمان‌گرا هم هست بسیجی است و لازم نیست حتما در ساختار و سازمان بسیج ثبت‌نام کرده باشد، این درحالی است که سازمان‌بندی بسیجیان نیز لازم و ضروری می‌باشد.
 
شیرازی با اشاره به اینکه جهاد تبیین اهمیت بالایی دارد و ما بیش از این‌ها به جهاد تبیین نیاز داریم یادآور شد: لازم است تک تک ما خودمان و اطرافیان‌مان را در این زمینه تقویت کنیم.
 
مدیرعامل هلدینگ پایاصنعت ادامه داد: وقتی مقام معظم رهبری به جهاد تبیین اشاره می‌کنند، این موضوع به‌عنوان یک واجب برای حزب‌اللهی‌ها و بسیجیان مطرح می‌شود، جهاد تبیین موضوع مهمی است که امروز با آن مواجهیم و اصل موضوع جنگ میان حق و باطل است.
 
وی افزود: از زمان آغاز خلقت جنگ میان حق و باطل بوده و از جایی که شیطان رجیم از سجده به انسان ابا می‌کند و به خداوند و عزت خداوند قسم می‌خورد که بندگانش را گمراه کند، از جنگ میان هابیل و قابیل تا تمام اتفاقاتی که دراین مدت افتاده است و تا به امروز که به جنگ بین اسلام محمدی و حق و تمام دنیای استکبار رسیدیم، این نبرد بوده و هست.
 
شیرازی مهم‌ترین چیزی که در جهاد تبیین نیاز می‌شود را بحث شناخت عنوان و تاکید کرد: اینکه ما را از طریق فضای مجازی درگیر یک‌سری موهومات مانند کشته‌سازی‌ها کنند و شعار زن، زندگی، آزادی سر دهند همه لایه‌های جزئی از اتفاقاتی مهم است و ما باید بدانیم امروز جمهوری اسلامی ایران کجا قرار گرفته و دنیا در چه تغییراتی است، چون با دانستن این‌ها می‌توانیم در جهاد تبیین کار درست انجام دهیم.
 
مدیرعامل هلدینگ پایاصنعت ادامه داد: امروز ایران سردمدار مبارزه با استکبار جهانی است و مقاومت در برابر این ظلمی که در سراسر دنیا درحال وقوع است هجمه تمام دنیای کفر را به همراه دارد، ما در این جهاد تبیین باید شناخت‌هایی را در مورد خودمان داشته باشیم.
 
وی اولین چیزی که باید درخصوص خودمان بدانیم را مولفه‌های قدرت دانست و گفت: آن چیزی را که دشمن از ما به خوبی می‌داند و متاسفانه ما خودمان در مورد آن شناختی نداریم همین مولفه‌های قدرت هستند، اولین قدرت در ایران، قدرت نظامی کشور است که بسیار بازدارنده و مهم می‌باشد و روزبه‌روز به لطف خدا و با مدیریت مقام معظم رهبری درحال تقویت است.
 
شیرازی ادامه داد: ما در حوزه علم و فناوری، صنعت، خدمات ملی و... پیشرفت‌های بسیاری داشتیم اما دشمن ما را خالی ذهن می‌کند از دانستن این مولفه‌های قدرت و ما را غرق در یک‌سری دروغ‌ها می‌کند که به ما القا کند که ایران کشور ضعیفی است و با سیاه‌نمایی، کتمان پیشرفت‌ها و... به دنبال دست‌یابی به اهداف خود است.
 
مدیرعامل هلدینگ پایاصنعت افزود: دشمن در برابر پیشرفت‌های علمی کشور تشکیک می‌کند چراکه اگر آن را تائید کنند، همه تلاش‌هایشان برای تخریب کشور ضرب در صفر می‌شود و ما اگر بدانیم این مولفه‌های قدرت را در برابر مباحث بی‌ارزش و کم‌ارزش حرف برای گفتن خواهیم داشت.
 
وی تاکید کرد: ما برای دهه هشتادی‌ها هویت‌سازی نکردیم، اما اگر به این بچه‌ها نقش و هویت دهیم و بدانند در چه کشور قدرتمندی زندگی می‌کنند، از بین همه این دهه هشتادی‌هایی که در خیابان‌ها شیشه شکستند و سنگ پرتاب کردند، مدافع حرم، دانشمندان نخبه و مدیران نخبه وجود دارد.
 
شیرازی بیان داشت: اگر ما قدرتمان را نشناسیم اعتماد به نفسمان را از دست می‌دهیم و مردمی که اعتماد به نفسشان را از دست بدهند مولفه اصلی قدرت ملی را از دست داده‌اند.
 
مدیرعامل هلدینگ پایاصنعت با اشاره به اینکه جنگ را بسیجیان اداره کردند خاطرنشان کرد: پهلوی با همه تجهیزات نظامی که از دیگر کشورها گرفته بود یک نقطه ضعف داشت و آن اینکه موشک نداشت، موضوعی که الان به نقطه قوت برای جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است، ما خودمان قدرتمندیم اما نمی‌گذارند که بدانیم، اگر بخواهیم در جهاد تبیین موفق باشیم باید باید به این قدرت واقف شویم و این اتفاق نمی‌افتد مگر با مطالعه و کنار گذاشتن بی‌حالی، نباید سست باشیم.
 
وی گفت: عربستان سعودی هیچگاه به فکر عاقبت‌بخیری ما نبود و نابودی ما باعث خوشحالی سعودی‌ها می‌شود، جوانان باید واقعیات انقلاب و خدمات انقلاب به کشور و مردم را بشناسند.
 
انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۳۷:۵۵

27 Nov 2022