۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶
کد مطلب : ۵۲۱۵۷
استاندار چهارمحال و بختیاری؛

سرچشمه دو رود بزرگ در کشور، با تنش آبی مواجه است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: چهارمحال و بختیاری سرچشمه دو رود بزرگ در کشور است اما با تنش آبی مواجه است، با توجه به اینکه عمدتا اشتغال مردم در این استان کشاورزی و دامپروری است توجه به این مهم باید در کارگروهی که قرار است تشکیل شود مورد توجه قرار گیرد.
سرچشمه دو رود بزرگ در کشور، با تنش آبی مواجه است
به گزارش جهانبین نیوز؛ غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، اظهار کرد: محیط زیست موضوع بسیار مهمی است که باید به آن توجه شود و رویکرد دولت سیزدهم هم توجه به مسائل زیست محیطی است.
 
وی افزود: چهارمحال و بختیاری سرچشمه دو روز بزرگ در کشور است اما با تنش آبی مواجه است.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به اینکه عمدتا اشتغال مردم در این استان کشاورزی و دامپروری است توجه به این مهم باید در کارگروهی که قرار است تشکیل شود مورد توجه قرار گیرد.
 
حیدری عنوان کرد: تاکید می‌کنیم عدالت در مسئله محیط زیست باید رعایت شود.
 
وی خاطرنشان کرد: شورای برنامه ریزی محل طرح مطالب کارگروهی نیست در این شورا باید مواردی که از قبل بررسی شده است به تصویب برسد.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: اعتبارات بسیار خوبی به استان اختصاص داده شده است و این استان جز پنج استان اول کشور در تخصیص اعتبارات است.
 
حیدری بیان کرد: مبادله تفاهم‌نامه‌ها در دستگاه‌های اجرایی بسیار مهم است که باید انجام شود، این موضوع به جز پنج دستگاهی که هنوز انجام نداده‌اند و باید سریعا نسبت به آن اقدام کنند در این استان صورت گرفته است.
 
وی تاکید کرد: درخواست وجه ذی‌حساب از سوی دستگاه‌ها به جهت ظرفیت سازی انجام شود.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: بخشی از اعتبارات چهارمحال و بختیاری مربوط به سال 1401 و بخشی دیگر مربوط به سفر رئیس جهور به این استان است، عمده اعتبارات سفر ملی است بدین معنی که به حساب وزارتخانه واریز می‌شود و دستگاه و اداره مربوطه باید از آن محل پیگیری کند.
 
حیدری ادامه داد: در دهه فجر امسال باید تعداد قابل توجهی از پروژه‌ها افتتاح شود لذا مدیران پیگیر جذب اعتبارات باشند.
 
انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۱۷:۲۲

26 Nov 2022