۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴
کد مطلب : ۵۲۱۳۹
جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع):

وجود شهید به مكتب انسانی و الهی پایداری می‌بخشد

علی افضلی گفت: جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: وجود شهید به مكتب انسانی و الهی پایداری می‌بخشد و تصرفات شهدا در عالم هستی غیرقابل انكار است.
وجود شهید به مكتب انسانی و الهی پایداری می‌بخشد
به گزارش جهانبین نیوز؛علی افضلی جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال وبختیاری همزمان با گرامیداشت هفته بسیج مستضعفین در حاشیه مراسم یادبود شهیدان والامقام بهروز رئیسی،مجید رییسی و احمدقلی رستمی از شهدای والا مقام جامعه کشاورزی شهرستان شهرکرد که در سالن نمازخانه شهدای مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شهرکرد برگزار شد اظهار کرد: شهیدان انسان‌های خاصی بودند و جایگاه شهدا، رزمندگان و جهادگران در راه خداوند و ارزش‌های دین و اسلام نیز ویژه است و آنانكه توفیق جهاد در راه خدا را ازدست دهند به واقع دچار ذلت شده و از رحمت خداوند دور می‌مانند.

سردار افضلی، برگزاری یادواره‌های شهدا را موجب ماندگاری ارزش‌های اسلامی و دوران دفاع مقدس دانست و افزود: ایستادگی و مقاومت و عملكرد مجاهدانه مردم ایران در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در ابعاد مختلف به‌خوبی نمایان است.

وی ادامه داد: وجود شهید به مكتب انسانی و الهی پایداری می‌بخشد و تصرفات شهدا در عالم هستی غیرقابل انكار است.

افضلی خاطرنشان کرد: قیوم بودن به قدرت و علم بستگی دارد و اگر یكی وجود نداشته باشد، قیمومیت حاصل نمی‌شود و شهیدان آگاهی، قدرت و قیمومیت را در كنار یكدیگر داشتند و این موضوع باعث شد آنها برای همیشه جاودان باقی بمانند. شهدا با علم از دنیا می‌روند و شهید آگاهی و قدرت دارد كه به او حیاتی مقوم می‌دهد.

دکتر حسین برزگر رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان نیز مجاهدت امروز جامعه بخش کشاورزی را اجرای کشاورزی قراردادی، سند الگوی کشت، افزایش بهره‌وری ، افزایش تولید در واحد سطح و خودکفایی در محصولات اساسی دانست و گفت: با امام شهدا و شهیدان عهد می‌بندیم تا پای جان حامی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

در ادامه این مراسم با اهدای لوح سپاس از مجاهدت خانواده شهدای والامقام بهروز رئیسی، مجید رییسی و احمدقلی رستمی تجلیل و تقدیر بعمل آمد و در ادامه نیز از خدمات ارزشمند مهندسین طرح همگام با کشاورز بسیج و بازرسین مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شهرکرد در امر تنظیم بازار و آرد و نان نیز با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.


انتهای پیام/1030ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱

ساعت:

۰۹:۱۹:۴۷

24 Nov 2022