۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷
کد مطلب : ۵۲۱۳۵
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری:

بسیج سازندگی گام بلندی را برای آبادانی کشور برداشت

محمد علی نکونام گفت: در راستای سازندگی اول انقلاب حرکت خوب و سیمایی که شکل گرفت جهاد سازندگی بود و خوش درخشید و عمران ها و آبادانی ها ایجاد کرد و خدمات زیادی در آن عصر انجام شد که این بسیج سازندگی امروزه بعد آن زمان گام بلندی را برای آبادانی کشور برداشت.
بسیج سازندگی گام بلندی را برای آبادانی کشور برداشت
به گزارش جهانبین نیوز؛ محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در حاشیه رزمایش جهادگران فاطمی 2 که صبح امروز در مجمتع فرهنگی اقامتی لاله شهرکرد برگزار شد، ضمن آرزوی توفیق بسیجی بودن برای خود و همه مسئولان و مردم اظهار کرد: تشکیلات بسیج که مطلعق به همه ملت و آحاد جامعه است و برای همه بستر ها گشوده شده است.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: بسیج از باید های مهم انقلاب اسلامی است و اگر انقلاب می خواهد راه خودش را ادامه دهد و به مقصد برسد در سایه بسیج به سر انجام می رسد.

وی تصریح کرد: امام راحل (ره) با یک عنایت غیبی بسیج را تشکیل داد و حتما از الطاف خفیه و آشکار حضرت باری تعالی به امام و انقلاب و مردم بسیج بود که خدا به قلب و دل این مرد پاک از کوچه و خیابان این مملکت بسیج را جوشاند و به همه روحیه بسیجی بخشید و همه را در این مسیر نورانی وارد کرد تا همه خود را صاحب انقلاب بدانند.

وی عنوان کرد: در راستای سازندگی اول انقلاب حرکت خوب و سیمایی که شکل گرفت جهاد سازندگی بود و خوش درخشید و عمران ها و آبادانی ها ایجاد کرد و خدمات زیادی در آن عصر انجام شد که این بسیج سازندگی امروزه بعد آن زمان گام بلندی را برای آبادانی کشور برداشت.

نکونام افزود: بسیج سازندگی پیوندها و خدمات زیادی را در کشور انجام داد، بسیج سازندگی در حال و حاضر نیز گام بلندی را برداشته است و خاطرات دوران اول انقلاب را زنده کرد.

وی عنوان کرد: کمک های مومنانه امروز به همنوع و جامعه ایمانی را زنده کرد و کار بسیار بزرگی بود، در هرجای این کشور حضور پیدا کردید و کار جهادی کردید و از مشکلات گره گشایی کردید.

امام جمعه شهرکرد جهاد در عرصه کرونا و در هر عرصه دیگر در کشور را با ارزش دانست و گفت: جهادگران ما امروز در تمامی عرصه ها به امام زمانمان (عج) لبیک گفتند، ما بیش از دیروز و امروز برای تداوم انقلاب به این روحیه ها نیاز داریم.

وی افزود: دولتمردان امروز در عرصه جهادی همسو هستند و تلاش می کنند نواقصی هم که هست برطرف شود، هستند افرادی و چهره هایی که به هر شکل ممکن با دولت و انقلاب همراهی نمی کنند، اینها نواقص است که حضور جهادگران می توانند این نواقص را برطرف کنند.

نکونام افزود : جهادگران در کنار کار جهادی خود به دو امر بصیرت یعنی شناخت دوست و دشمن و شناخت فتنه ها و در دومین امر به مسئله توفیق و باور ها باید توجه ویژه ای شود.

نکونام ضمن بیان اینکه فتنه این روز ها هم جمع خواهد شد گفت: اغتشاشات امروز چیز تازه ای نیست و انقلاب اسلامی از اول وجودش شبیه به این نا امنی ها را تجربه کرده است، به حمدالله دست این ها هم رو خواهد شد و در همه ایران تحمل صورت گرفته است و این ها هم رفع خواهد شد.

نماینده ولی فقیه استان چهارمحال و بختیاری ابراز کرد: فتنه تمام نمی شود و باید در کنار کار جهادیمان فتنه شناس باشیم، به روایت از حضرت محمد (ص) فتنه ی سخت تر فتنه دجال فتنه های درونی است که بسیار خطرناک است باید فتنه ها ببینیم و بشناسیم.

وی خاطر نشان کرد: اگر باور نباشد کار جهادی ما اثری نمی دهد و مطالبات را بالا می برد و به اشکال مختلف کاری می کند که ضرر کار بیشتر از نفعش می شود، پس باید کاری که انجام می دهیم باور داشته باشیم، باور به خدا و باور به مرگ نیز در کار جهادی، بسیجی بودن و ماندگاری ما اثر می گذارد.

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۵۰:۳۹

23 Nov 2022