۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۷
کد مطلب : ۵۲۱۲۷
شهردار شهرکرد؛

تعامل شهرداری و مخابرات موجب تسریع در روند توسعه شهری می‌شود

محمدحسین واحدیان شهردار شهرکرد گفت: تعامل میان شهرداری و مخابرات به خصوص در بحث سخت‌افزاری و فنی، می‌تواند موجب تسریع روند توسعه شهری و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان شود.
تعامل شهرداری و مخابرات موجب تسریع در روند توسعه شهری می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ محمدحسین واحدیان در دیدار با مدیرعامل مخابرات استان با اشاره به مشارکت این دو دستگاه اظهارداشت: دستگاه‌های خدمات رسان ازجمله مخابرات و شهرداری می‌تواند در راستای ارائه خدمات الکترونیک به مردم مشارکت‌ داشته باشند.

وی با بیان اینکه خدماتی که مجموعه مدیریت شهری ارائه می‌کند برای مردم ملموس نمی‌باشد، افزود: با توجه به پیشرفت روزافزون الکترونیکی و دیجیتال در کشور و حرکت به سوی شهر هوشمند، تعامل میان شهرداری و مخابرات به خصوص در بحث سخت‌افزاری و فنی، می‌تواند موجب تسریع روند توسعه شهری و ارائه خدمات مطلوب و همچنین اطلاع رسانی به شهروندان شود.

شهردار شهرکرد بیان کرد: در راستای ایجاد ارتباط دو سویه به مدیریت شهری و شهروندان، مخابرات می‌تواند نقش موثری داشته باشد.

واحدیان با بیان اینکه شهرداری آماده همکاری با مخابرات در خصوص توسعه زیرساخت‌های الکترونیکی است، خاطرنشان کرد: در سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری در راستای توسعه زیرساخت‌ها و نرم افزاری اتفاقات خوبی رخ داده است که می‌توان خدمات خوبی را به مردم ارائه کرد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱

ساعت:

۰۹:۵۷:۰۱

23 Nov 2022