۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۵۲۱۰۴
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری:

ضرورت استفاده از نخبگان فضای مجازی در دستگاه های اجرایی/برخی نرم افزارها نیاز به تجاری سازی دارند

محسن‌مولوی‌مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال‌و‌بختیاری‌ گفت: باید دستگاه های مختلف از ظرفیت نخبگان مجازی برای رشد و توسعه استان و کارهای زیر بنایی کمک بگیرند و از جوان و نوجوانان به عنوان بهترین پتانسیل و نیروی با استعداد استفاده کنند.
ضرورت استفاده از نخبگان فضای مجازی در دستگاه های اجرایی/برخی نرم افزارها نیاز به تجاری سازی دارند
محسن مولوی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در بحث اشتغال مشکل ما فرهنگ کار است، افراد عادت دارند به اینکه من باید پشت میز و در دستگاه دولتی از طریق استخدام وارد شوم و بتوانم کار انجام دهم .

وی با اشاره به اینکه امروز نوجوانان و جوانان ما با کار نرم افزاری می توانند محتواهایی را تولید کنند که به ما کمک کند تصریح کرد: افراد کارآفرین با داشتن هر ایده و ظرفیتی می توانند از پتانسیل ها و ظرفیت هایی که در استان وجود دارد به بهترین شکل استفاده کنند.

مولوی با تاکید بر اینکه در بحث پرداخت تسهیلات ما می توانیم  به جوانان و نوجوانان دارای ایده و خلاقیت کمک کنیم گفت: تهیه کردن یک کلیپ چند دقیقه ای می تواند بسیار موثرتر و کارآمد تر از برگزاری چندین جلسه باشد و می توان گفت از این جهت این یک ظرفیت بسیار بزرگ و حائز اهمیت است.

وی با تاکید بر اینکه برخی از نرم افزارها نیاز به تجاری سازی دارند بیان داشت: نرم افزارهایی طراحی می شود که می تواند به رشد و توسعه استان در زمینه های مختلف کمک کند و در نتیجه ظرفیت اشتغال را نیز بالا ببرد.

مولوی با بیان اینکه اگر طراحی های نرم افزار را به صورت تجاری سازی انجام دهند ما نیز می توانیم کمک کنیم گفت: با طراحی نرم افزارها می توان تا حدودی در کاهش و مبارزه با آسیب های اجتماعی نیز کمک کرد.

وی با اذعان بر اینکه در کاهش آسیب های اجتماعی همه دستگاه ها دخیل هستند بیان داشت: ما در کاهش آسیب های اجتماعی عقب هستیم و باید متناسب با روز در این زمینه پیشرفت کنیم که بتوانیم جلو آن را بگیریم.

مولوی یادآور شد: باید دستگاه های مختلف از ظرفیت نخبگان مجازی برای رشد و توسعه استان و کارهای زیر بنایی کمک بگیرند و از جوان و نوجوانان به عنوان بهترین پتانسیل و نیروی با استعداد استفاده کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: فضای مجازی یک فرصت است اگر نتوانیم مدیریت کنیم و سواد رسانه ای را ارتقا ندهیم اگر با گسترش فضای مجازی ما هم رشد نکنیم قطعا فرصت به تهدید تبدیل می شود.
 
انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۳۲:۲۸

21 Nov 2022