۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
کد مطلب : ۵۲۱۰۱
رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری؛

پنجمین نمایشگاه تخصصی جامع صنعت کشاورزی در شهرکرد برگزار می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: پنجمین نمایشگاه تخصصی جامع صنعت کشاورزی، ماشین آلات، تجهیزات، عدوات، کود، سَم، آبیاری و گلخانه سازی از تاریخ یکم تا چهارم آذرماه در شهرکرد برگزار می‌شود.
پنجمین نمایشگاه تخصصی جامع صنعت کشاورزی در شهرکرد برگزار می‌شود
حسین برزگر رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز، اظهار کرد: پنجمین نمایشگاه تخصصی جامع صنعت کشاورزی، ماشین آلات، تجهیزات، عدوات، کود، سَم، آبیاری و گلخانه سازی از تاریخ یکم تا چهارم آذرماه در شهرکرد برگزار می‌شود.
 
وی افزود: این نمایشگاه قرار است در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی چهارمحال و بختیاری واقع در شهرکرد و در 65 غرفه شامل تولیدکنندگان استانی و کشوری برگزار شود.
 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در حاشیه برگزاری نمایشگاه روزانه کارگاه‌های آموزشی در حوزه‌های باغبانی، آبیاری و گلخانه سازی با اعطای گواهی آموزشی برگزار می‌شود.
 
برزگر عنوان کرد: شرکت تراکتورسازی ایران نیز در پنجمین نمایشگاه تخصصی جامع صنعت کشاورزی، ماشین آلات، تجهیزات، عدوات، کود، سَم، آبیاری و گلخانه سازی حضور دارد و قرار است 10 تراکتور از این شرکت در روز آخر نمایشگاه در قالب قرعه‌کشی با قیمت دولتی به برندگان واگذار شود.
 
وی خاطرنشان کرد: 10 تراکتوری که برای واگذاری به برندگان قرعه‌کشی پیش‌بینی شده است شامل پنج دستگاه تراکتور سنگین و پنج دستگاه تراکتور سبک است به افراد واجد شرایطی که از نمایشگاه بازدید کرده باشند واگذار می‌شود.
 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: شرایط افراد برای شرکت در قرعه‌کشی 10 دستگاه تراکتور علاوه بر بازدید از نمایشگاه، این است که کشاورز برای تراکتورهای سبک 5 هکتار و برای تراکتورهای سنگین نیز 10 هکتار داشته باشد.
 
برزگر بیان کرد: نمایشگاه دام، طیور، آبزیان، نهاده‌های دامی، زنبور عسل، فرآورده‌های لبنی و دامپزشکی از تاریخ 16 تا 19 بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برپا خواهد شد.
 
وی تاکید کرد: همچنین همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر امسال نیز نمایشگاه گل، گیاهان زینتی و نهال از 20 تا 23 اسفندماه در محل نمایشگاه‌های دائمی شهرکرد برگزار می‌شود.
 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: به دلیل استقبال مردم و شرکت‌های مجموعه کشاورزی از نمایشگاه‌های این حوزه، برگزاری نمایشگاه‌ها به سه حوزه تخصصی تقسیم و هر کدام به ترتیب برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱

ساعت:

۱۱:۲۳:۵۷

21 Nov 2022