۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
کد مطلب : ۵۲۰۹۳
رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی مطرح کرد

بررسی لایحه حمایت از زنان در برابر خشونت در کمیسیون‌های تخصصی/ این قانون به‌زودی وارد صحن مجلس می‌شود

رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی گفت: فرایند بررسی لایحه حمایت از زنان در برابر خشونت که ازجمله لوایحی است که به مجلس آمده و فرایند بررسی آن در کمیسیون تخصصی در حال اتمام است، امید است این لایحه هر چه سریع‌تر به صحن مجلس وارد شود.
بررسی لایحه حمایت از زنان در برابر خشونت در کمیسیون‌های تخصصی/ این قانون به‌زودی وارد صحن مجلس می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ فاطمه قاسم پور ظهر امروز در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: فرایند بررسی لایحه حمایت از زنان در برابر خشونت که ازجمله لوایحی است که به مجلس آمده و فرایند بررسی آن در کمیسیون تخصصی در حال اتمام است، امید است این لایحه هر چه سریع‌تر به صحن مجلس وارد شود.
 
وی به اجرایی شدن قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: یک سال از ابلاغ این قانون گذشته و حدود ۳۰ درصد آن اجرایی شده، برخی از دستورالعمل‌های قانون خانواده و جوانی جمعیت نیازمند آن است که در دولت با جدیت بیشتری دنبال شود.
 
رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس تخصیص بودجه قانون خانواده و جوانی جمعیت را به جد پیگیری می‌کند و در جلسه آتی ستاد ملی جمعیت این بودجه تصویب شود.
 
قاسم‌پور عنوان کرد: در سفرهای استانی که انجام می‌شود یکی از بحث‌های جدی این است که بعد از تزریق بودجه، هر چه سریع‌تر مفاد قانون خانواده و جوانی جمعیت باشیم.
 
وی خاطرنشان کرد: بکارگیری و استفاده از بانوان در پست‌های مدیریتی از مطالبات جدی فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی است که از سطوح مختلف وزرا و حتی ریاست جمهور پیگیری می‌شود، باید از زنان شایسته‌ایی که در بستر انقلاب اسلامی رشد کردند در موقعیت‌های مختلف استفاده شود چراکه بسیاری از بانوان توان علمی و عملی لازم را دارند.
 
انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱

ساعت:

۱۵:۲۲:۲۵

19 Nov 2022