۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸
کد مطلب : ۵۲۰۸۳
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

ضرورت نقش آفرینی و کنش گری در فضای مجازی/پیروزی در نبرد رسانه ای از آن ماست

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: لازم است که ما فرزندان ایران و کسانی که دل در گرو انقلاب دارند و آن هایی که در انتظار هستند که یک ایران مستقل به پیش رود و همچنان قوی و مستقل باقی بماند، باید در عرصه های رسانه و فضای مجازی نقش آفرینی کنند.
ضرورت نقش آفرینی و کنش گری در فضای مجازی/پیروزی در نبرد رسانه ای از آن ماست
سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه بازدید از رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد:  در شرایطی که دشمنان ملت ایران جنگ ترکیبی گسترده ای را علیه ایران به راه انداختند و از برجسته ترین وجوه این جنگ ترکیبی برنامه هایی است که از طریق رسانه های نظام سلطه و ابزارهایی که علیه این رسانه ها و فضای مجازی دارند،  فکر نسل جوان ما را هدف قرار گرفته اند.
 
وی با اشاره به اینکه رویکرد دشمن نا امید کردن جوانان و عموم ملت ایران است تصریح کرد: دشمن در این عرصه همه تلاش خود را به کار گماشته،  تلاش می کند و سرمایه گذاری انجام می دهد،  لازم است که ما فرزندان ایران و کسانی که دل در گرو انقلاب دارند و آن هایی که در انتظار هستند که یک ایران مستقل به پیش رود و همچنان قوی و مستقل باقی بماند، باید در عرصه های رسانه و فضای مجازی نقش آفرینی کنند.
 
سلیمانی خاطر نشان کرد:  کنش گری و نقش آفرینی در فضای مجازی یک امر حتمی و ضروری  برای همه کسانی که دل گرو انقلاب دارند. 
 
وی با بیان اینکه امروز شاهد این هستیم که در سراسر کشور در همه استان ها فرزندان خلاق و مبتکر این مردم در حال تولید محتوا برای پاسخ به ذائقه نوجوانان و جوانان هستند گفت: جوانان ما با تولید محتوا و انتشار گسترده یک قدم محکمی در جهت غلبه بر سلاطین و شیاطین رسانه ای بردارند. 
 
سلیمانی در پایان اظهار کرد:  ملت ایران در این نبرد رسانه ای با تلاش و مجاهدت این نوجوانان و جوانان پیروز خواهند شد،  همان طور که در سایر نبردها پیروزی از آن نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است. 
 
انتهای پیام/۱٠۲٠ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱

ساعت:

۱۷:۳۲:۲۰

16 Nov 2022