:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> طرح هادی در ۳۷۱ روستا چهارمحال و بختیاری اجرا شده است | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹
کد مطلب : ۵۲۰۷۷
مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری؛

طرح هادی در ۳۷۱ روستا چهارمحال و بختیاری اجرا شده است

فرشاد ریاحی مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری گفت: طرح هادی روستایی طرحی است که به منظور هدایت وضعیت فیزیکی روستا و .... می باشد که تا کنون در ۳۷۱ روستا در چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.
طرح هادی در ۳۷۱ روستا چهارمحال و بختیاری اجرا شده است
فرشاد ریاحی مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: بزرگترین هدف اجرای طرح هادی روستایی  رعایت اصول فنی و مهندسی ساخت و ساز و ساماندهی معابر روستایی است.
 
وی تصریح کرد: طرح هادی طرحی است که به منظور هدایت وضعیت فیزیکی روستا، ایجاد زمینه برای توسعه و عمران روستاها، ارائه تسهیلات لازم برای بهبود مسکن روستائیان، تامین عادلانه امکانات از طریق پیش بینی زمین برای عملکردهای مختلف از قبیل مسکونی، تجاری و کشاورزی و نیز سایر نیازمندیهای عمومی روستایی می باشد.

ریاحی ادامه داد: از ابتدا تا کنون سند روستایی۷۱۱۵۷ فقره و  سند شهری ۱۲۷۷۷ فقره و  در سال جاری ۸۳۱سند روستایی۱۰۸۸ سند شهری صادر شده است.

وی اذعان داشت:تسهیلات طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی با سقف ۲۰۰ میلیون تومان نرخ ۵ در صد و بازپرداخت و فروش اقساطی ۲۰ سال  در روستاها پرداخت و تا چند وقت آینده شهرهای زیر ۲۵۰۰۰ نفر نیز ابلاغ می شود.

ریاحی در پایان خاطر نشان کرد: سهمیه سال جاری ۳۵۰۰ نفر و تاکنون به بانکهای سپه و کشاورزی و پست بانک و تجارت سرجمع ۸۰۰ سهمیه ابلاغ شده است.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱

ساعت:

۰۹:۳۲:۵۴

15 Nov 2022