۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
کد مطلب : ۵۲۰۷۳
در چهارمحال و بختیاری؛

چهارمین رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج برگزار می شود

یاسر بیاتی مسئول مرکز فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری گفت: چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج هم زمان در سراسر کشور در استان چهارمحال و بختیاری نیز برگزار می شود.
چهارمین رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج برگزار می شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ یاسر بیاتی مسئول مرکز فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری صبح امروز در نشست خبری اظهار کرد: رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج در بخش های بازی های ویژه تلفن همراه،نرم افزارهای ویژه تلفن همراه و پویا نمایی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این رویداد از 25 تا 27 هم زمان در سراسر کشور برگزار می شود تصریح کرد: مهلت ثبت نام در این رویداد تا 24 آبان ماه می باشد که علاقمندان می توانند جهت ثبت نام به سایت event.bsjmajazi.ir   مراجعه کنند.

بیاتی اذعان داشت: در بخش بازی های ویژه تلفن همراه به تیم اول 50 میلیون ریال، تیم دوم 30 میلون ریال و تیم سوم 20 میلیون ریال، در بخش نرم افزارهای ویژه تلفن همراه تیم اول 50 میلیون ریال، تیم دوم 30 میلیون ریال و تیم سوم 20 میلیون ریال و در بخش پویا نمایی تیم اول 50 میلیون ریال،تیم دوم 30 میلیون ریال و تیم سوم 20 میلیون ریال اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه برگزیدگان این رویداد به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد خاطر نشان کرد: عموم علاقمندان و توانمند در بخش های اعلامی،بدون محدودیت سنی می توانند در این رویداد شرکت کنند.

بیاتی یادآور شد: در سال جاری رویداد تولید محتوا بسیج با مشارکت و حمایت دانشگاه شهرکرد، پارک علم و فناوری،بنیاد نخبگان،اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه تا کنون 20 تیم مجوز حضور در رویداد را کسب کرده اند گفت: 60 درصد شرکت کنندگان آقا و 40 درصد آن ها خانم است که در رده سنی 14 تا 30 می باشد.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۲۴:۳۰

13 Nov 2022