۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
کد مطلب : ۵۲۰۶۸
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبر داد

ادامه بارش‌ها تا فردا در چهارمحال و بختیاری/ کاهش دما برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از فردا به تدریج این سامانه از استان خارج خواهد شد، اما انتظار داریم برای نیمه شرقی از امروز بعدازظهر فعالیت سامانه کم‌تر شود و در این قسمت برای فردا بارشی پیش‌بینی نمی‌شود.
ادامه بارش‌ها تا فردا در چهارمحال و بختیاری/ کاهش دما برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه
مهران چراغ‌پور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در اکثر شهرستان‌های استان گزارش بارش داریم.
 
وی تصریح کرد: بیشترین بارش‌ها مربوط به ایستگاه چلگرد در شهرستان کوهرنگ 40 میلی‌متر است و در این مدت برای شهرکرد 2/5 میلی‌متر، بروجن سه میلی‌متر، لردگان 17/5 میلی‌متر، اردل 15/5 میلیمتر، فارسان 5/4 میلی‌متر، سامان 1/5 میلی‌متر، بن 6/5 میلی‌متر، شلمزار 5/3 میلی‌متر، سورشجان 2/7 میلی‌متر، فرخشهر دو میلی‌متر، مالخلیفه 19 میلی‌متر، بلداجی 10 میلی‌متر، لیرابی و شهرستان بروجن 22 میلی‌متر بارندگی گزارش شده است.
 
چراغ‌پور ادامه داد: این سامانه امروز هم در استان فعال است و به تناوب شاهد بروز رگبار باران و در برخی ساعات همراه با رعد و برق خواهد بود.
 
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: از فردا به تدریج این سامانه از استان خارج خواهد شد، اما انتظار داریم برای نیمه شرقی از امروز بعدازظهر فعالیت سامانه کم‌تر شود و در این قسمت برای فردا بارشی پیش‌بینی نمی‌شود.
 
وی اضافه کرد: برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه کاهش دما پیش‌بینی می‌شود اما بارندگی نداریم، مه ‌صبحگاهی برای برخی نقاط استان در این روزها دور از انتظار نیست و در روزهای پایانی هفته سامانه بارشی جدیدی استان را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.
 
چراغ‌پور بیان داشت: امروز صبح چلگرد با کمینه دمای چهار درجه سانتی‌گراد سردترین ایستگاه استان بود و طی 24 ساعت گذشته مالخلیفه با بیشینه دمای 16 درجه سانتی‌گراد به‌عنوان گرم‌ترین ایستگاه به ثبت رسید.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۳۴:۵۱

12 Nov 2022